Read-a-thon (2.den)

Dnešek (2. den knižního maratonu) byl na čtení knížek jako dělaný! Ve škole jsme nic nedělali a od 8 do 11,30 jsme jen seděli ve třídě a každý si dělal o chtěl :D 
Já jsem to už očekávala a vzala jsem si s sebou něco na vyplnění času-nečekaně knížky! :D 
A tak jsem si mohla, sice né úplně v klidu, dočíst Volání netvora a pustit se do Obrazu Doriana Graye
Takže zatím jsem s plněním mého čtecího plánu spokojená :-) -Doufám, že to tak bude i nadále :D

Jinak na Obraz Doriana Graye jsem se popravdě hodně těšila, protože jsem viděla film a ten se mi hodně líbil.!

Příběh o tom, jak člověk zaprodá svou duši ďáblu, zůstane navždy mladý a všechny špatné věci, které ve svém životě udělá se odrazí pouze na obraze, byl pro mě něčím novým, tajemným a já jsem okamžitě  věděla, že si knihu musím pořídit! Takže, když jsem ji pak uviděla v knihkupectví- a ještě k tomu se slevou!!, nemohla jsem ji tam nechat ležet! :D...A jsem moc rád, že jsem si ji pořídila, protože právě takové knížky jsou na takové knižní maratony, jako dělané :-)

Takže teď se půjdu společně s knížkou zachumlat do postele a hezky v teple se do ní začtu :-))
No a nešlo jinak, že u čtení i trochu mlsat! :D

A i bez obálky je knížka moc pěkně propracovaná! :-)

Celkové shrnutí od začátku čtecího týdne :-)
Pondělí:  Dívka, která sahala po hvězdách
              Volání netvora: 1/2

Útěrý:    Volání netvora: 2/2
             Obraz Doriana Graye: 1/3

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.