Co mi přišlo nového (80) :-)

Ahoj!
Před nedávnem mi dorazily dva očekávané balíčky, takže tu máme nový rozbalovací článek. :)







Máme tu první balíček..


Na tuto knihu jsem se obzvlášť těšila!



Kniha, která má dva konce?
Ano, přesně takový je Magický průvodce městem pod pahorkem. Autor vymyslel dva konce a vy tak při koupi knihy můžete dumat nad tím, jaký asi čeká na vás.
Já sama jsem zvědavá, jakého zakončení se dočkám.
Brzy bude recenze na blogu. :)


Druhý balíček je z nakladatelství Omega, kde jsem se zúčastnila recenzního konkurzu a byla jsem strašně ráda, že jsem měla štěstí. :)


Jdeme tedy rozbalovat jednu velmi očekávanou jarní novinku..


Nádhera!♥
Další kniha od Elly je prostě úžasná! Oproti jiným knihám je malinká a o to více roztomilá.
Je plná receptů na svěží smoothie, kaše či mléka a pamlsky, které zaženou chuť na sladké.
Už se MOC těším až z ní něco vyzkouším ☺


A co vy? Jaké knižní novinky jste si pořídili?

2 komentáře:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.