Ciao a tutti! :)

Ciao a tutti-neboli Ahoj všichni (doufám, že to píši bez chyb!)
Já osobně mám hrozně ráda stavby na horách, skalách atd.
a tahle byla nádherná! (i v noci!!) :))
Všechny vás po dlouhých, ale naprosto úžasných, 17 dnech moc zdravím! :-))
Dovolená byla naprosto úžasná ♥ Sluníčko krásně svítilo v moři plavalo plno rybek-takže jsem se slunila a potápěl..a dokonce se mi podařilo (jako jediné z rodiny) uvidět mečouna!! :D-měla jsem z toho radost jak malá!
Největší relax, ale pro mě je vždy to, že tam nikoho neznám..Nikdo mi nerozumí-takže si můžu říkat co chci :D
Už podle pozdravu jsem Vám prozradila, že můj azyl byla Itálie! ♥
Tu jsem si naprosto zamilovala- mořem, lidmi..-všichni jsou hrozně kamarádští a veselí..a jejich jídlo!-pro mě VŽDYCKY gastronomický zážitek :-))

Takže jsem načerpala energii, kterou mi škola přes rok neustále brala!..A pustila jsem se tam i do čtení :-) Takže se co nevidět můžete těšit na recenze! :-)

A co Vy? Plánujete něco na prázdniny, nebo už jste někde byli? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.