Foto UNBOXING (3) :-)

Jak už jsme se zmiňovala na stránkách blogu na fb byla jsem teď pár dní mimo domov a když jsem včera dorazila domů čekala tu na mě pěkná nadílka balíků! :D
Znáte to ne, jednou člověk někam jede a hned mu musí přijít rovnou 3 balíky najednou :D
Udělaly mi ale obrovskou radost-knížek není nikdy dost :D :-)
Pojďme se na ně tedy podívat ;-)


:-) Co se asi ukrývá uvnitř: ;-)


Ano, konečně je mám už doma! :-) Vážně moc děkuji nakladatelství CooBoo, u kterého jsem Potrhaná křídla vyhrála ;-) Moc se na ně těším :-.))

Na závěrečný díl Ch.L. jsem vážně zvědavá, protože jsem přečetla první 2 díly, tak by
mě zajímalo jak to vše dopadne.
A na Hříchy darebáka jsem zvědavá ještě víc :D


Na Polibek pro Annu jsem se hodně těšila, protože jsem na ni slyšela spoustu kladných recenzí :-)

A tady už jsou všechny krásky pohromadě! :-)) Mám z nich velkou radost :3
                                             Takže mám zase pěknou zásobu na čtení! :D :-) 

4 komentáře:

  1. Četla jsem Potrhaná křídla a Polibek pro Annu a obě to jsou vážně skvělé knížky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Potrhaná křídla jsou úžasná knížka. Pikantní život není poslední díl, někdy na začátku roku? myslím, je to na zadní straně, vyjde poslední 4. díl. :D Polibek pro Annu si chci přečíst, ale není čas.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano ano, špatně jsem to napsala :D není úplně poslední :D v říjnu 2013 vyšel 4. díl :-) a u nás bude asi tak začátkem roku no :D jo no..čas :D

      Vymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.