Co mi přišlo nového :) (72)

Ahoj! Opožděně je tu jeden rozbalovací článek, ve kterém se sešly rovnou tři balíčky. :)





První balíček mi přišel opravdu rychle, takže jsme z něj byla o to více překvapená. :)


Rozbalujeme..


Jako první na mě vykouklo druhé číslo Dobrodruha☻


A konečně kniha samotná... Nová kniha od nakladatelství CooBoo, Stránky světa.
Na první pohled vypadá úžasně - hnědo-zlatá obálka je nádherná a i ilustrace na vnitřních deskách stojí za to- !
Opravdu moc se na ni těším☻☻


Jako další je tu recenzní výtisk, který jsem dostala v rámci podpory českých spisovatelů a recenzi najdete brzy na blogu ;)
Nakladatelství Fragment


A jako poslední je to novinka z nakladatelství Leda, Kouzelný náramek. :)
Kniha s krásnou obálkou a zajímavou anotací - pro mě perfektní kombinace ke čtení. ☻☺

3 komentáře:

  1. Stránky Světa bych si také velice ráda přečetla a o Kouzelném náramku slyším snad na každém kroku a jenom samou chválu, doufám, že se ke knize brzy dostanu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pekny vyber knih. Zadnou jsem necetla, nektere znam jen od pohledu... Ale Stranky sveta maji krasnou obalku...

    OdpovědětVymazat
  3. Stránky světa mě lákají už od té doby, co vyšly. Tak snad se budou líbit, stejně jako ostatní knihy :).

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.