RC: Ono samo se to... - Kristina Hlaváčková

Ono samo se to... Praštěné historky, u kterých budete slzet smíchy!





Vtipných historek za život není nikdy dost.
Určitě jste to v životě určitě každý zažili. Doma se sejde rodina a společně si začnete vyprávět groteskní situace, které se vám v průběhu let udály. Není totiž nic zábavnějšího než vzpomínat na reálné vtipné situace.

A přesně toto kopíruje tento titul. Autorka v knize sepsala 31 krátkých historek, které vypovídají o zážitcích z jejího života. Tím, že jsou opravdu ze života, tak se četly poměrně dobře. V některých případech byly až moc "přitažené za vlasy", takže jsem jim věřila, tak půl napůl, ale pokud opomenu tuto část, tak jsem se u nich bavila.

Výsledek obrázku pro awkward

Někdy člověk potřebuje odpočinek od náročnější četby,  a právě proto vznikají tyto sbírky.

Autorka pro čtenáře vytvořila zajímavou knihu, do které se během pár chvil začtete a díky malému počtu stran je za dvě až tři hodinky "za vámi". Díky krátkých historkám, se četla opravdu dobře a určitě ji doporučuji na volné chvíle o prázdninách.

Je to oddechové čtení, které nás zavede do reálného života a ukáže nám, co všechno se může normálním lidem opravdu stát.

Související obrázek

Při čtení některých historek, se možná s hrdinkou i ztotožníte - o což podle mě autore také šlo. Není totiž nic lepšího, než když si můžete říct: "A já myslela, že tuhle "blbost" jsem mohla udělat jen já. Super, nejsem až tak divná!"


Pokud jste knihu viděli a uvažujete nad ní, tak pokud od ní budete očekávat průměrnější čtení, u kterého si zrelaxujete, tak je to kniha právě pro vás.




Moje hodnocení: 3 z 5
Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Grada
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.