Nákupy :)

Mám doma nový přírůstek do mé knihovničky ze kterého mám ohromnou radost.!! :)
S mamkou jsme vyjely nakupovat po obchodech a mě to samozřejmě ihned táhlo do knihkupectví (jako vždy!).
No nemusela jsem dlouho vybírat, spíš jsem šla na jisto.
Na Kolotoč snů jsem se už jednou dívala a přišel mi celkem zajímavý-příběh je o dvou kamarádech, kteří jsou do sebe tajně zamilovaní, ale neřeknou si to. Potkají se až po letech, tak snad se dočtu, že konečně někdo udělá ten první krok! :D
Dívku, která sahala po hvězdách jsme prostě musela mít! Nejenže má pro mě naprosto nádherný obal, ale navíc je od Sarah Addison Allen, kterou mám hodně ráda a od které už jednu knížku mám! (viz. Recenze) :)
Sice jsem domů dojela s prázdnou peněženkou, ale s velikánským úsměvem na tváři :))




Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.