Moje recenze na knížku: Wicca

Autor: Cate Tiernanová
Nakladatelství: CooBoo
Počet stran: 457
Anotace:Šestnáctiletá americká středoškolačka Morgan Rowlandsová si o sobě odjakživa myslí, že je naprosto obyčejná, nepříliš hezká dívka. Když se ale do města, kde žije, přestěhuje a na její školu nastoupí o rok starší Cal Blaire, který zrychluje tep nejen jí, ale taky všem jejím spolužačkám, zjistí něco, co jí od základů změní život. Je čarodějka a pochází z prastarého, mocného čarodějnického rodu – stejně jako Cal. A její moc je skutečně obrovská, tak obrovská, že se ji potřebuje naučit ovládat...

Moje recenze:
Hvězdičky: 4 z 5

2 komentáře:

  1. knizky od cooboo se mi libily zatim snad vzdycky :) a super video, obdivuju kazdyho kdo nataci :)

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Ano mě právě taky! Na CooBoo jsem narazila hlavně díky jejich obálkám, které mě dostaly!..Děkuju, jsem moc ráda, že se líbí :-)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.