Můžete rozhodnout :-)

Je tu pátek a jak si tak sedím u pc a piju čaj-heřmánkový :-), blesklo mi hlavou, že už jsem neudělala dlouho žádnou recenzi!
A jak jsem si prohlížela všechny knížky, které bych chtěla v nejbližší době zrecenzovat  zjistila jsem, že se nemůžu rozhodnout kterou začít! Nevím jestli to je tím, že moje tělo automaticky po dokončení klasifikace ve škole vypnulo :D, nebo spíš mojí absencí nápadu, ale prostě si nevím rady..
A tak mě napadlo udělat pro Vás menší anketu, ve které rozhodnete Vy, na jakou knihu bude má nová recenze :-)
Doufám, že se Vám můj první dotazník bude aspoň trochu líbit a že se zapojíte-budu moc ráda! :-)
Dotazník vyhodnotím asi ráno v neděli :-)
                                                                    
                                                                DOTAZNÍK :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.