Recenze na knížku: Seznam skandálních snů :-)

Autor:Sarah MacLean
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 428
Série: Láska podle čísel
Anotace: Žádná skutečná dáma nekouří doutníky, nejezdí obkročmo, nestřílí z pistole a nepije skotskou. Lady Calpurnia Hartwellová ta pravidla dodržovala celý svůj život. Poslušnost a vychování z ní udělaly v osmadvaceti letech starou pannu. Ale když se zasnoubí její mladší sestra, má toho Callie právě tak dost. Sepíše seznam tajných snů, kterými by se dáma chlubit nemohla, a ihned si začne plnit první z nich: někoho políbit (vášnivě). Tím někým je markýz z Ralston, proslulý sukničkář a Calliina dávná láska. Když se u něj dívka objeví a žádá polibek, je víc než jen trochu překvapen. Cudná dívka ale může posloužit jeho plánům, jak uvést do společnosti jeho sestru. Výměnný obchod je ujednán, ale už od počátku je zřejmé, že ti dva jsou odsouzeni k smyslnému skandálu. 

Moje počtení: Tak tuhle knížku jsem si koupila víceméně náhodně. Už dříve jsem se na ni dívala na internetu a zaujala mě její anotace-mám ráda, ldyž je v knížce použita historie, ale jako u mnoha knížek na které se jen tak dívám, jsem na ni zapomněla :D (proto si už teď vedu bloček, do kterého si všechny knížky, které mě něčím zaujaly píšu!!). No a potom si moje kamarádka objednávala z internetu pár knih a já ji tam přihodila....( za co jsem sama sobě vděčná ještě teď!) Hned jak knížka došla se mi zalíbila svojí tloušťkou-je tak akorát :-) Ani tenká, ale zase ani jako bible...Prostě tak akorát, aby jsme se dozvěděli vše podstatné a nebyli o nic ochuzeni :-) A jakmile jsme se do knížky pustila už jsme se nemohla odtrhnout!!
Příběh: A teď už něco k samotnému příběhu.. Kniha vypráví, jak už víte z anotace, o lady Calpurnii Hartwellové, která je nespokojená s průběhem jejího života. Připadá ji nudný, všední a taky už má plné zuby toho, jak jí všichni považují za TU která zůstane na ocet. A jednoho dne se rozhodne, že to  naprosto změní-sepíše si seznam všech věcí, které chce udělat a ví o nich, že se pro dámu, jako je ona nehodí....
Nápad se seznamem se mi hrozně líbil, protože si myslím, že každý měl někdy udělat něco, co by od něj nikdo neočekával..Pro člověka, v tomhle případě Callie,  je to osvobozující. Ale protože byl příběh zasazen do minulosti v seznamu nenajdete sny typu: zajet na koncert Green Day, skočit bungee jumping  aj. :D..Byli to spíše aktivity jako: kouřit doutník, pít skotskou, šermovat...atd :D Takže už jen samotný výpis seznamu mě opravdu rozesmál. No a samotné vyplňování snů ze seznamu bylo ještě vtipnější!! Po celou dobu jsme se tedy u knížky neustále smála (párkrát mi sice bylo Callie vážně líto, ale naštěstí veselá část převažovala)..No ale aby to Callie neměla tak jednoduché, dostal se jí do cesty (nebo spíš ona jemu?) její asi největší protiklad- markýz Ralston nespoutaný a proslulý sukničkář..Bylo mi jasné, že setkání takových dvou protikladů bude zábavné! Od začátku mezi nimi vládlo napětí a jiskření, které se měnilo v naštvání a zase v jiskření..No prostě byli jak na horské dráze! A takové dvojce já mám  v knihách nejradši :D 
Celý příběh byl vážně úžasný, takže koho zaujal můj stručný popis knížky, ten ať si ji určitě přečte :-)

Styl autorky: Stylově mi kniha moc dobře seděla. Četla se vážně krásně a hned od první stránky mě kniha vtáhla do svého děje. Dobré bylo i to, že v knížce byly dobře popsané detaily-např. šatů, divadla, domů..aj., takže jsem si mohla příběh ještě barvitěji představit :-) Autorka také dobře zkombinovala vážnost s humorem (podotýkám, že o humor v knížce nebyla nouze!) Celkově se mi styl autorky moc líbil :-)

Moje hodnocení: PÁNI! Knížka byla úžasná! :3
Hlavní hrdinku Callie jsem si od první stránky oblíbila a vcítila se do ní. I když mohla, nelitovala se a všechno se snažila brát s dávkou humoru a nadhledem-Nevím jestli já bych to v její situaci vždy zvládla. A co dodat k Ralstonovi-kdo by se do něj nezamiloval!!! :D -ano, kladní hrdinové jsou super, ale ti trochu špatní se mi líbí víc! :D Rozhodně knížku doporučuji k přečtení-STOJÍ ZA TO!!! :-)

                                 Hvězdičky:  5 z 5



Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.