My Wishlist (3) - Červenec

V tomhle měsíci se mi podařilo škrtnout si z předešlého Wishlistu hned 3 knížky! ♥
Mám vážně velkou radost, že jsem mi přibyli do knihovničky-jednu knížku jsem knížky vyhrála, jednu koupila a o dvě jsem poprosila na recenzi! :-)
V tomto měsíci mě zaujaly tyhle knížky ;-)

Od Alice Claytonové jsem už četla Nabíječe(ten název je hrozný já vím, v angličtině zní daleko líp :D), který se mi hodně líbil!
A letos vyjde jeho pokračování(s podobně zvláštním názvem :D), což je pro mě velmi dobrá zpráva! :D :-)
Měděného jezdce mi už doporučovalo hodně bloggerek a já jsem jim nakonec podlehla. Knížka se mi líbí čím dál tím víc! :-) (taky trošku proto, že hlavní hrdinka má podobné jméno jako já-Taťána :D)





Jed mě v knihkupectví zaujal na první pohled svoji DOKONALOU obálkou!! Je vážně úchvatná! A po přečtení anotace jsem si řekla, že musím okamžitě začít šetřit-děj se zasazen do historie a tu já mám v knihách hrozně moc ráda :3 Jed mě prostě naprosto okouzlil :-))

6 komentářů:

  1. Na Roštěnku jsem moc zvědavá. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny knížky bych taky chtěla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měděného jezdce jsem četla tento měsíc a je to vážně naprosto dokonalá kniha, která se ani slovy popsat nedá, jen si ji prostě každý musí přečíst sám :). Doufám, že si ji přečteš proto brzo a že se ti snad bude líbit :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Tak to abych si knížku pořídila co nejdříve!, když máš na ni takový názor :3 :-)

      Vymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.