Posuď knihu podle obalu (2)


Meme z dílny Syki :-)
O co půjde? 
Každý týden (nejlépe neděli) si vyberu  knížku (která ještě nevyšla, nebo už ano-je to jedno), zveřejním autora, anotaci atd.. a potom napíšu jak na mě působí obálka ;-)

Název: Splintered
AutorA.G.Howard
Vydání: podzim 2014
Anotace:Když se psychické zdraví její matky zhorší, Alissa se dozví, že to co vždy považovala za fikci je skutečnost. Wonderland existuje a je místem temnějším a záhadnějším než kdy Lewis Carroll(autor původní Alenky) popsal.. A právě tam musí Alissa projít řadou testů, probudit spící čajový dýchánek a opravit Alenčiny chyby a zachránit svou rodinu...
Ale musí se také rozhodnout komu má věřit: Jebovi, nejlepšímu příteli a zároveň tajné lásce, nebo krásnému ale podezřelému Morpheovi, jejímu průvodci říší, který nemusí mít ty nejlepší úmysly.

Můj názor:Příběh Alenky, která se dostane do říše divů a tam na ni čeká nečekané dobrodružství, zná ze svého dětství asi každý. Já jsem měla příběh o Alence obzvlášť ráda, takže když jsem se dozvěděla, že CooBoo na podzim vydá první díl z trilogie o tak trochu jiné Alence, měla jsem ohromnou radost!! 
Jak z námětu, tak i z obálky-no není nádherná!! Mě se líbí hrozně!♥
 Je krásně barevná a nádherně pohádková :-))
Takže moje přání je ať už je tu podzim!!! :D :-)

3 komentáře:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.