Foto UNBOXING (12) ;-)

PÁTEK! Snad nejlepší den v týdnu! :D Tak moc jsem se už těšila až za mnou bude hektický týden plný školy a úkolů!!
Dneska ze mě úplně opadlo veškeré napětí a mám hrozně velkou chuť ČÍST!! Chtěla bych tedy dočíst Sirotčinec slečny Peregrinové:Podivné město a taky mi dnes domů přibyly 2 knížky z knihovny, na které jsme čekala snad 2 měsíce!! aaa..jedna v dnešním balíčku :3
Tím se tedy dostáváme k dnešnímu unboxingu ;-) 
Dnes na mě čekal závěrečný díl velmi známé trilogie-takže už asi víte jakou knížku vám dnes ukážu ;-) :))






:) Miluju rozbalování knižních balíčků!!! :)

Ještě malá chvíle napětí! :D :)

A už jí tu máme! Závěrečný díl série o Bavettových, na který jsme se moc těšila! ;-))

Fotečka knížky s plackou nesmí chybět :3

♥ Celá trilogie pohromadě :3 :)))

A jaké knížky jsem si půjčila v knihovně? Ty Vám taky ukážu ;-)))

Je to 2. a 3. z trilogie o třech kamarádkách! První díl (Nečekaně sexy) se mi hrozně líbil!! Byl úžasně vtipný! :D a všechny tři kamarádky a jejich problémy s prací, životem a láskou neměly chybu!
Moc se tedy těším až si přečtu podrobněji i dalších 2 ze tří kamarádek! :))

6 komentářů:

  1. Konečne aj hrúbka! Celý čas som si myslela, že zakázaná přitažlivost je chudučká :-) Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, také jsem si myslela že je celá série tenčí, o to větší pak bylo překvapení, když mi přišla Nebezpečná láska :)
      :))

      Vymazat
    2. Zakázaná přitažlivost je z nich nejtenčí, ale i tak se mi líbila :)

      Vymazat
  2. Já bych se chtěla dokopat si sérii přečíst, ale je toho prostě hodně no.. Ale krásný unboxing :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super knížky! :) a jinak jestli se ti líbily ty knihy z knihovny, tak bych ti určitě doporučila Báječný svět shopaholiků a Shopaholik za hranicemi od autorky Sophie Kinsella. Taky jsem je měla z knihovny a přišly mi vtipné :D. Pak jsou ještě nějaké díly, ale to už nevím, jak je přesně popořadě. Taky se chystám si vypůjčit Co mi dluží dcera od Betsy Howie, tak snad to bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
  4. No nádhera!! :) Tuto trilogii mám teď také nově doma a moc se na ni těším. A máš to tu moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.