INTERVIEW s autorem- Wendy Higgins








~Wendy Higgins~ se narodila na Aljašce.
 Navštěvovala George Mason University a získala bakalářský titul v oboru tvůrčí psaní.
 Bývala středoškolskou učitelkou angličtiny a aktivně se prosazovala v asociaci učitelů angličtiny ve Virginii, kde také i v současné době žije s manželem a dvěma dětmi.

Celý svět ji zná díky andělské trilogii- SWEET EVIL


Stručné shrnutí
Celá trilogie vypráví o 16-leté Anně, která cítí, že není tak úplně obyčejná. Dokáže totiž vidět lidské aury, slyší na velké vzdálenosti a ještě nikdy nebyla nemocná. 
Když se na jednom koncertě seznámí s velmi atraktivním Kaidanem, začíná s jeho pomocí zjišťovat svou minulost, svůj původ.
Zničeho nic se před ní otevírá úplně nový svět nefilů (potomků lidí a padlých andělů), o kterém neměla nejmenší tušení. Padlí andělé prostřednictvím nefilů, chtějí na zemi rozšířit 7 smrtelných hříchů. Hlavním úkolem nefilů tedy je, chovat se hříšně, a to je něco co je pro slušnou Annu velmi těžké!
Zjišťuje, že i Kaidan je takový jako ona a i přes veškerá varování, a fakt, že Kaidan je nefil hříchu smilstva- a tak jsou pro něj dívky dennodenní zábavou, ji to k němu silně přitahuje.
Pro Annu se rázem VŠE mění-běžné lidské starosti jdou stranou, musí se naučit nebýt taková "slušňačka", aby si udržela svůj život.. a taky se snaží odolávat svůdnému pokušení→Kaidanovi.


K této trilogii Wendy Higgins ještě dopsala 4. díl, a to příběh z pohledu Kaidana :) 
Kdo ví, třeba se této knížky dočkáme i u nás☺




A teď už k rozhovoru:

  • V jakém věku jsi začala se psaním?
Začala jsem s tvorbou příběhů, když mi bylo pět. Milovala jsem čtení a psaní odjakživa.
  • Byl pro tebe některý spisovatel nebo kniha inspirací pro psaní příběhu?

Nebyla to konkrétní kniha, spíš něco jako celoživotní čtení. 
Ale myslím si, že všude byly velkou inspirací, pro spisovatele píšící fantasy a romantiku,  
J. K. Rowling a Stephenie Meyer.

  • Kde bereš inspiraci pro psaní teď?

Já inspirací nacházím všude kolem sebe - v mém duchovnu, v lidech, které jsem potkala, ve všem co jsem viděla kolem sebe, v hudbě, kterou jsem slyšela a také v minulých nezdarech. Každá zkušenost-dobrá i špatná se totiž hodí k vytvoření opravdového příběhu.

  • Co děláš, když nepíšeš? Jak relaxuješ?

Trávím čas se svou rodinou. S mým manželem, dětmi a pejskem si užiju spoustu legrace. Baví mě dělat všechny ty malé věci, se kterými přijdou mé děti.
A také ráda hraji Candy Crush (online hra) :D

  • Musíš si nejdřív představit celý příběh, když začínáš psát příběh, nebo si představíš některé části příběhu společně s jeho koncem, až když jsi zhruba v polovině?

Každý příběh je jiný. Například Svůdné zlo  jsem si nepředstavovala v hlavě uceleně- psala jsem prostě scény, jak mě napadaly, aniž bych věděla, kde v příběhu se vlastně objeví a až pak jsem to vše dala dohromady. 
Bylo to šílené a inspirativní, ale vážně těžké! Teď se snažím mít pevnou linii knihy už v hlavě, ještě než se pustím do jejího psaní-udělá to celý proces rychlejší a snazší.

  • Píšeš hlavně ve svém volném čase, nebo psaní je zároveň i tvou práci?

Psaní je moje práce. Snažím se věnovat psaní, uvádění mých knih na trh a také sociálním sítím (to zahrnuje rozhovory, reagování na e-maily, atd) 5-8 hodin denně.

  • Svůdná série je velmi populární po celém světě→příběh o Kaidanovi a Anně je opravdu krásný. Plánovala jsi příběh o andělech od začátku? Nebo to prostě jen tak přišlo?

Děkuji ti! Když jsem poprvé začala psát příběh, jediné youg adult a paranormální knihy, které jsem četla, byla série Twilight. Chtěla jsem proto udělat něco jiného než ​​upíry a vlkodlaky. 
Andělé a démoni mě napadli, protože jsem byla unesená klasickým příběhem Paradise Lost, bitvou dobra proti zlu, a také možností dobra a zla v každé osobě. 
V té době ještě nebylo zveřejněno žádné dílo jako Hush, Hush apod., tak jsem si myslela, že je to velmi chytrý  a nový nápad na příběh! :D
No a pak, těsně před vydáním mé knihy (jelikož všechno kolem smluv a vydání knihy trvalo 2 roky), přišel příval andělských knih.

  • Postavy ve svých knihách si vymýšlíš úplně, nebo je v nich kousek z tebe? (Například u Anny ze Svůdné série)

Myslím, že alespoň v jedné z postav bude vždy kousek autora, ať už to chce nebo ne. Anna má určitě některé z mých osobních rysů, ale rozhodně není vymyšlená tak, aby byla jako já. Žádná z mých postav nebyla založena na reálné osobě, ale od té doby co se nechávám inspirovat životem se někdy nějaká podobnost může najít. 
→Například, Jay je něco jako můj milý bratr. :)

  • Pracuješ nyní na nové knize nebo sérii? Máš nějaké plány do budoucna?

V současné době pracuji na mé vrcholné knižní fantasy, která vyjde v roce 2016, The Great Hunt a na jeho pokračování. Pak bych chtěla pracovat na pokračování mé irské fantasy, See Me. Mám v plánu psát dokud mi nedojdou nápady, nebo dokud mě nenadchne něco jiného.
Právě teď si ale psaní vážně užívám!

  • Jaké knihy jsi nedávno četla, a jaké tě zaujaly?

Když píšu a reviduji moc nečtu-je to už vážně opravdu dávno co jsem si četla něco pro zábavu. Naposledy se mi moc líbily: Nocte od Courtney Cole a The Poisson Princess série od Kresley Cole.

  • Co by jsi poradila začínajícím spisovatelům?

Pište co je ve vašem srdci. Nebojte se a nenechte se ovlivnit tím, co si myslí ostatní... 
A taky nečekejte dokonalý výsledek hned u vašeho prvního příběhu→jeho zlepšování přijde v průběhu mnoha revizí. ☺


PS: Brzy se můžete těšit na recenze jednotlivých knížek ze série Svůdné zlo ;)

Mockrát děkuji Wendy Higgins za zodpovězení mých otázek! ☻ 

5 komentářů:

  1. Skvělý nápad udělat rozhovor s Wendy Higgins! :) Povedl se Ti, zajímavé otázky i odpovědi. Mě se její svůdná série moc líbila a teď se ještě chystám přečíst poslední díl. No jsem náramně zvědavá jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
  2. Četla jsem už všechny tři knížky a moc se mi líbily! Rozhovor s touto autorkou je super :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Wendy je strašně milá a z autorů ji mám asi nejradši, i když se Svůdným zúčtováním mě trochu zklamala. Taky doufám, že se Sweet Temptation dočkáme. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělý rozhovor! Wendy mám jako spisovatelku strašně moc ráda. Už se nemůžu dočkat až se pustím do druhého dílu Svůdného zla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Už je to sice starý příspěvek, ale už je ten čtvrtý díl v překladu?😅
    Ráda bych si ho přečetla, nechce se mi to kupovat v aj🤣

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.