RC: Mezi nebem a zemí: Zamilované duše - Stacey Kade

Autor: Stacey Kade
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 205
Série: Mezi nebem a zemí (2)
AnotaceAlona Dareová - bývalá královna školního plesu a současná královna mrtvých - se vrátí ze záhrobí zpátky na tento svět a zjistí, že dělá něco naprosto nečekaného: pracuje. Místo aby se opalovala u bazénu (což byla její obvyklá prázdninová zábava, když byla živá), stará se o jiné zbloudilé duše. Jejím parťákem pro všechno tohle "pomáhání ostatním" je Will Killian: společenský vyděděnec, médium a kluk, na kterém Aloně záleží víc, než by se jí zamlouvalo.









Obálka: Obálka je podobná jako u předešlého dílu, a jelikož se mi ta líbila, tady tomu není jinak. I když je děj vlastně o smrti, o tom co nastane po ní a o kontaktu s duchy obálka je velmi pozitivní, a to jak barvami, tak i samotnými hrdiny na obálce (zvláště pak Alona, která vypadá šťastně)☻

Vazba: Opět pěkná měkká vazba, která se opravdu k této sérii hodí, jelikož jsou knihy celkem tenké a to vybízí k jejich čtení někde venku.☺

Hlavní hrdina/ka Alona Dareová→ krásná školní roztleskávačka, ale zároveň také duch. Will Kilian→školní outsider, který umí navázat kontakt s duchy-lépe řečeno oni sami ho vhledávají!
A právě až duchovní sféra spojila tyto dva na první pohled velmi odlišné osoby. O když spolu chodili do školy, každý patřil do úplně jiné vrstvy lidí. Byli jako voda a oheň→ Alona měla kolem sebe vždy plno obdivovatelů a fanynek zatímco Will byl docela samotář,, který si raději nikoho nevšímal.
A teď potom co už Alona není mezi živými, a také po její „menší“ morální proměně,  se oba začnou poznávat a dokonce mezi nimi vznikne i něco víc než přátelství.

Jenže jak dlouho může TOHLE trvat? 
Jak dlouho bude Willovi stačit být „ve vztahu“ s dívkou, kterou nikdy nikdo neviděl a ani v nejbližší době neuvidí?! 

Těmito otázkami se Alona začíná čím dál více trápit, i když zatím nic nenasvědčuje tomu, že by se její obavy měly potvrdit. Když se ale najednou objeví ve Willově životě záhadná dívka, která má zřejmě podobně schopnosti jako on, začne mít Alona pocit, že její obavy se stanou skutečností.

  
Moje hodnocení: Po druhé se setkáváme s Alonou a Willem, kteří mají opravdu nelehký úkol, a to jednak plnit „poslední“ přání neodbytným duchům všude okolo, a ještě k tomu zajistit Aloně přímou cestu do nebe.
Mezitím se začnou jeden druhého lépe poznávat a Alona si začne uvědomovat, jaká vlastně bývala..a taky to, že Will není zase tak špatný, jak si myslela.
V prvním díle jsme byli svědky toho, jak se Will a Alona sbližovali a hlavně toho, jak se Alona změnila. Teď ale nešlo jen o vztah A a W, nýbrž o to CO BUDE DÁL?
Jak dlouho tu ještě Alona pro Willa vlastně bude? A co Will? Je pro něj vztah s duchem to pravé?
Už tak byl tento díl nabitý mnoha problémy, které volaly po vyřešení! Já sama jsem byla zvědavá (i když jsem malý tip měla), jak autorka tyto věci v knize vyřeší.
Ale byla jsem poté docela překvapená, když se do příběhu zapletla ještě „neznámá“ dívka, která měla podobné schopnosti jako Will.
Takže se tu najednou objevilo až moc věcí k řešení a já jsem vážně nevěděla, co se bude řešit dřív.

Na konci knížky jsem nebyla ani zklamaná, ale ani překvapená, jelikož jsem toto řešení  tak trochu očekávala. Tento díl se mi líbil trochu méně, než první kniha, ale jelikož jsem od ní nic neočekávala ani mě nezklamala ☺
Celkově byla kniha úplně o něčem jiném, než čtenář předpokládal, takže na úplné vyřešení Aloniny situace, jak s její existencí, tak s Willem, si budeme muset počkat až do příštího dílu. ;)


Hodnocení: 3,5 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.