RC: Zaskočený (Zapletený 2) - Emma Chase

Autor: Emma Chase
Nakladatelství: Mladá fronta
Počet stran: 208
Série: Zapletený (2)
AnotaceNa světě existují dva druhy lidí. Ti, co dvakrát měří, a ti, co rovnou řežou. Já jsem vždycky přeměřovala. Bývala jsem opatrná a ráda jsem si všechno nejdřív naplánovala. To se změnilo, když jsem potkala Drewa Evanse. Byl neuvěřitelně vytrvalý. Byl si tolik jistý sám sebou – i mnou.
Ovšem ne každá love story má šťastný konec. Mysleli jste si, že Drew a já odcváláme vstříc západu slunce? Vítejte v klubu. Teď se musím rozhodnout a jde o nejdůležitější volbu v mém životě. Drew už si vybral – vlastně se snažil rozhodnout za nás oba. Jenže to není můj styl, jak víte. Proto jsem se vrátila do Greenville. Sama. Tedy, ne tak docela...
Došlo mi totiž, že zvyk je železná košile a že se někdy musíte vrátit tam, kde jste začali, abyste se mohli pohnout dál.
Druhý díl Zapleteného navazuje na příběh Kate a Drewa po dvou letech a je tentokrát vyprávěn z pohledu Kate


Obálka: Opět je hlavním motivem obálky muž, který znázorňuje Drewa. Obě knížky jsou svými obálkami specifické a krásně se k sobě hodí. ☺


Vazba: Stejně jako Zapletený je i Zaskočený v pevné vazbě. Jedná se sice o docela tenkou knížku, ale pevné desky ničemu neuškodí. ;)

Hlavní hrdina/ka: Opět se setkáváme s playboyem a lamačem dívčích srdcí Drewem Evansem a s jedinou dívkou, která  ho dokázala ochočit Kate Brooksovou.
V předchozím díle jsme sledovali jak Drew střídá ženy jako ponožky a s žádnou si neplánuje budoucnost na více než 12 hodin. Byl to nezávazný investiční bankéř, který na svém životě nechtěl nic měnit. 
Jakmile se mu ale, jak do života, tak i do práce, dostala neoblomná a stejně paličatá (a navíc zadaná!) Kate, bral to jako obrovskou výzvu.
Z obyčejné výzvy se ale nakonec, jak pro Kate, tak i pro Drewa, vyklube láska. Jejich vztah je ale jako na horské dráze. 
Chvíli se vše zdá být perfektní a pak stačí jedno menší nedorozumění, a nedostatek komunikace, a jsou oba zase na začátku.
Teď se právě jejich vztah nachází v perfektním bodu→oba dva jsou ve vztahu šťastní a spokojení. Jenže nic nemůže být pořád růžové.
Kate se zničehonic ocitá v asi nejdůležitější a zároveň nejtěžší životní situaci
A bohužel na ni zůstane sama. 
Drew se zachová docela jinak než by kdy čekala a ona se vydá do svého rodného města, aby nabrala síly a postavila se na vlastní nohy.
Bez Drewa to přeci taky zvládne!



Tady mám pro vás nějaká čísla: Ženatí muži se dožívají o sedm let vyššího věku než staří mládenci. Naopak vdané ženy umírají o osm let dřív než jejich nezadané vrstevnice. Šokuje vás to? Mě taky ne. 
str. 78


Moje hodnocení: Po přečtení Zapleteného jsem byla zvědavá, jak bude vypadat vztah Drewa a Kate po určité době,  a taky jak na tom budou jednotlivé postavy.
Drew je pořád stejný svůdník, ale taky pěkný paličák, který chvílemi připomíná malé dítě, kterému když někdo vezme bábovičku na písku, tak to pěkně schytá kyblíkem do hlavy. Naproti němu je jeho druhá svědomitá, mírnější a rozvážnější polovička Kate.
V předešlém díle jsme měli větší možnost poznat Drewa a to, jak na něj působí Kate. 
Nyní v Zaskočeném dostává hlavní slovo Kate. Jednak je to proto, abychom na celou situaci s Dresem mohli nahlédnout i z jejího pohledu, a pak také kvůli nadcházející zápletce, která nás tomto díle čeká.


Opět jsem se u díla této autorky moc dobře zasmála, i když to bylo úplně jiné než minule. Příběh z pohledu Kate byl oproti Drewove vyprávění méně peprný ale i tak se kniha opět četla jedním dechem.
Nechyběly tu ani další postavy jako je Kateina kamarádka Dee, která v každém svém rozhovoru perlila :D a taky Billy Warren, na kterého po tomto díle rozhodně  změníte názor.


Celková zápletka v knize je předvídatelná a tak skoro celou dobu budeme svědky toho, jak se z „nedorozumění“ dá udělat ZÁPLETKA! Konec čtenáře tedy asi nepřekvapí.

Shrnuto podtrženo→ opět knížka, u které se čtenář zasměje zápletka sice předvídatelná, ale na druhou stranu bylo docela komické pozorovat co se může stát jen kvůli „špatné komunikaci“. Vyprávění z pohledu Kate bylo taky dobré (zvláště pak část, kdy byla na Drewa naštvaná! :D ) ale Drew je prostě Drew. Proto mě na konci knihy potěšil epilog, který je celý věnovaný právě Drewovi. ☻
Pokud jste četli předchozí díl, tak se do tohoto určitě pusťte-sice budete tyto dvě knihy srovnávat, ale každá je díky vypravěči vlastně úplně jiná. ;)
A jestli se vám zatím nedostala do rukou žádná kniha od Emmy Chase, tak si určitě přečtěte příběh Drewa a Kate, protože je to velmi vtipné a oddechové čtení.☺



Hodnocení: 3,5 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji knihkupectví ☺
Knížku můžete zakoupit ZDE. ☺

2 komentáře:

  1. Už sa na knižku teším. Síce sa obávam, že to nebude také skvelé ako Zapletený, lebo to rozpráva Kate, ale myslím, že sa to bude dať :)
    Veľmi pekná recenzia.

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.