Vánoční Hop - Vyhodnocení! :-)

Vánoční hop pořádá Syki


Pomalu ale jistě se blíží Vánoce a ty se nemohou obejít bez obdarovávání. Myslela jsem, že se k vytvoření soutěže dostanu dříve, ale vyšlo mi to až teď. Když jsme totiž viděla tento vánoční projekt u Syki na blogu, měla jsem jasno.☺
Na blogu tedy pořádám soutěž, která je určená všem milovníkům knih. :)


Hrálo se o tyto knižní kousky☺







A teď už k úkolu a pravidlům:



Pro účast v soutěži je nutné vyplnit soutěžní formulář.
Soutěž trvá od 16.12. do 22.12 2015
Zapojit se mohou soutěžící s českou doručovací adresou.  
Výherce bude vylosován pomocí random.org. Na email mi musí odpovědět do 72 hodin - jinak budu muset losovat nového výherce.
Jména výherců budou na blogu zveřejněno 28.12.



---------VYHODNOCENÍ--------


S výběrem výherců jsem to neměla vůbec lehké, jelikož se do soutěže přihlásilo 45 účastníků! Vyhodnocovací část je pro mě vždycky nejtěžší, protože bych nejraději něco dala každému...takže jsem se opět obrátila na pomocníka random.org, aby za mě vybrala 3 výherce náhoda.

A kdo se nakonec stal majiteli těchto knižních kousků?


Nalezenec - Eva S.

Ten, kdo stojí v koutě - Martus z Erosu

Červený vrch - Suzanne


Všem třem ještě dnes pošlu email, na který mi musí do 72h odpovědět, jinak budu muset losovat jiného výherce.

Výhercům gratuluji a zároveň děkuji všem, kteří se zúčastnili☻

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.