RC: Dnešek není naposled - Elan Mastai


Příběh o (nedobrovolném) cestovateli v  čase

Představte si svět, který by byl plný úžasných vynálezů, lidé žijí v míru a jejich život je ulehčen od našich přízemních problémů. Takový by byl dokonalý svět, že?
Související obrázekA právě v takovém světě žil náš hrdina. 
Tom Barren má tento svět vypálený do své paměti a vzpomíná na něj každým dnem. Jednou nešťastnou náhodou se totiž z tohoto dokonalého světa, na který si tom rozhodně nemohl stěžovat, dostal do světa plného chaosu, násilí a obyčejnosti. Do světa, který je nám dobře znám, protože v něm každý den žijeme.

Na Toma teď čekají opravdu nelehké chvilky. Bude se muset ze dne na den naučit žít život bez jakýchkoliv vychytávek, na které byl ve svém světě zvyklý. Jeho život se nastaví zcela do jiných kolejí a on začne žít cela odlišným životem. A je jen na něm, jak tuto změnu bude vnímat.


Výsledek obrázku pro all our wrong todaysSci-fi knihy netvoří velkou část mé knihovny, ale tato mě svou anotací zaujala natolik, že jsem si ji opravdu musela přečíst. Autor vybral velmi chytlavý námět, který láká na dobře napsané dílo.

Víte, jak se říká, že u knihy je rozhodující začátek? Tak tady to neplatí. U prvních kapitol jsem se vyloženě do knihy musela přemlouvat. Nemohla jsem se pořádně začíst a dostat do děje a měla jsem z celkového příběhu rozpačitý pocit. Jakmile jsem ale tuto část překlenula, příběh začal nabírat zcela jiné obrátky.
Pasáže chytily větší napětí a akci, čímž se rapidně zlepšila čtivost.
Velkým plusem byl již zmiňovaný originální námět a styl autora, který celou knihu jen podtrhoval. Dnešek není naposled je rozhodně knihou, která vás hodně překvapí. Příběh není nijak plochý a čtenář v něm najde vše, co od kvalitního (sci-fi) románu bude očekávat. Věřím, že pokud se do knihy pustíte, nebudete litovat.



Moje hodnocení: 4 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji společnosti euromediagroup
Knihu zakoupíte ZDE

1 komentář:

  1. Tak tohle vypadá naprosto dokonale! Tu knížku prostě musím mít. :o
    Skvělá recenze. :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.