RC: Má mě rád, nemá mě rád - Sally Thorne

Výsledek obrázku pro má mě rád nemá mě rád kniha

Nesnáším tě!
Já tebe taky, lásko!


Láska a nenávist. Jak tenká hranice se nachází mezi těmito dvěma emocemi. Každý to známe. Jsou chvíle kdy se na nás daná osoba podívá a nám se s růžovějícími lícemi rozbuší horlivě srdce, a poté jsou naopak chvíle, kdy bychom na toho druhého chtěli vykřičet všechen náš hněv, bol a křivdu dohromady. Vztahy jsou ošemetná věc a nikdy nás nepřestanou překvapovat. Jeden den si vyznáváme lásku a ten druhý bychom se nejraději neviděli.
Co to ale vzít naopak? Z nenávisti udělat lásku?

Pro Lucy a Joshuu by toto téma bylo naprostým tabu. Oni dva a láska? NIKDY! Už od prvního dne, co se poznali, si navzájem vyhlásili tichou válku a to se nikdy nezmění.
Dva pracovníci v nakladatelství, kteří oplývají stejným pracovním místem si jdou s úsměvem na tváři po krku. Lucy má Joshui plné zuby. Nenávidí jeho harmonogram v tom, jak si bere košile, jeho až moc sterilně vybavený stůl...a hlavně to, že musí být až moc atraktivní.
Joshua to má s Lucy podobně. Oproti němu je na něj až moc výstřední a zbytečně veselá. Její optimismus a dobrácká povaha ho vyloženě iritují...ale zvráceným způsobem si jejich vzájemnou válku vlastně užívá. Jejich už tak dost komplikovaný vztah se ještě víc vyostří, jelikož dostanou nabídku. Ve firmě potřebují obsadit jedno velmi dobré místo. Takové místo, které by bylo přímo nadřazené tomu, který by z těch dvou neuspěl. Tímto dostává válka mezi Lucy a Joshuou zcela jiný rozměr. Každý z nich chce samozřejmě místo pro sebe a nehodlá se přitom zastavit před ničím.
Jediné s čím ale ani jeden nepočítají je ona nevyzpytatelná chemie... ruku v ruce s láskou.

Výsledek obrázku pro sally thorne book

Romantická zápletka s pořádnou dávkou humoru, sarkasmu a důvtipu. Tak přesně taková je novinka od Sally Thorne. Lucy a Joshuu si čtenář musí zamilovat od první stránky, protože jinak to prostě nejde. Oba v příběhu používají hlášky, které vás skoro na každé stránce donutí ke smíchu. Jejich vzájemné hašteření bylo silným pohonem, který autorka do knihy vložila, a i když byla zápletka lehce předvídatelná, rozhodně měla svým zpracováním čtenáři hodně co nabídnout.

Sama jsem byla překvapená, jak moc jsem si knihu během několika stránek oblíbila. Autorka měla opravdu velmi dobrý styl psaní a vložila do knihy tolik humoru, že jsem se u určitých pasáží opravdu nestačila divit. Vyprávění z pohledu Lucy i Joshui bylo příjemným zpestřením. Díky tomu jsme mohli vnímat "ping pong " mezi našimi hrdiny ze zcela jiného úhlu a všechno lépe pochopit.

Jak už jsem zmiňovala, konec je předvídatelný, ale nenechte se zmást, to rozhodně knize na ničem neubírá. U romantických zápletek dopředu víme, že kniha musí dopadnout dobře (jinak by to nemohl být takový "slaďák"), ale jde nám spíš o to, co tomu konci přechází. A to autorka ztvárnila opravdu bravurně. 

Nemůžu jinak než knihu stoprocentně doporučit, protože je to přesně ten typ knihy, která vám zvedne náladu o tisíc procent a vy se k určitým pasážím můžete vracet stále dokola a ony vám vždy vykouzlí úsměv na tváři.



Výsledek obrázku pro sally thorne book





Moje hodnocení: 5 z 5


Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji e-shopu martinus.cz
Knihu můžete zakoupit ZDE

3 komentáře:

  1. Tak to vypadá naprosto úžasně!!
    Já sarkasmus naprosto miluju. ♥ Poslední dobou jsem si knížky podobného typu dost oblíbila, takže si ji nemůžu nechat ujít a už jsem jí objednala. :)
    Krásná recenze. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze, kniha vypadá vážně skvěle. :) Sarkastické poznámky v nihách miluju a tahle je jich očividně plná, prostě něco pro mě. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha, která mi vykouzlí úsměv na tváři :) To zní vážně slibně a vypadá to i jako vtipné čtení :) Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.