RC: Milá Bridget, chci tě! - Penelope Ward, Vi Keeland



Výsledek obrázku pro milá bridget chci tě

Nechte se svést...


Milovnice romantických příběhů pozor, přichází nová kniha, která vám vykouzlí úsměv na tváří, a díky které si vysníte dalšího hrdinu snů.

Nečekejte ale jen tak obyčejnou romanci, jejíž obsah budete odhadovat už dopředu. Kombinace dvou výborných spisovatele h je zárukou, že tady nebude o žádné klišé. 

Hlavní hrdinkou našeho příběhu je, jak již napovídá samotný název, Bridget. Ovšem není to žádná dívka, ale již žena, která má už dokonce syna. Její osmilety kluk jí dodává během dne energii a hlavně sílu, aby celé dny nemyslela, na svého zesnulého manžela. Ano, Bridget je vdova, která před dvěma lety přišla o svého muže. Je tedy jasné, že o nějaký románek teď nemá skoro zájem. Snaží se být dobrou matkou a nezblaznit se ze své minulosti. 
Naštěstí pro ni s ní bude mít osud docela jiné plány. 
Díky velice kuriózní situaci, kdy si zapichne háček do zadku, se seznámí s velmi milým a pohledný doktorem, Brendanem. Nejen že je velice pečlivý ke své práci, ale také je zábavný a velice empaticky. Dalo by se říci, že svým chováním působí mnohdy daleko mladší, než ve skutečnosti opravdu je. Je těžké si ho neoblibit, a tak se není čemu divit, že i Bridget se tak nějak dostane pod kůži. 
Jelikož už ale samotné okolností nejsou stejně jako podobné romány, nebude ani průběh tak hladký, jak by se mohlo zdát. Než si to dva dají šanci, budou muset projít mnohým - a větší část cesty bude především na Bridget. 

Humorný příběh prošpikovaný emocemi si vás získá od prvních stránek a vy nebudete chtít, aby skončil. Nechte se tedy, stejně jako Bridget, okouzlit a.. svést. 

Výsledek obrázku pro kiss me


Na novou knihu těchto autorek jsem se moc těšila. Od obou autorek jsem četla knihy z jejich samostatně tvorby, a byla jsem tedy opravdu natěšená na to, co vznikne, když se spojí. A od první kapitoly jsem věděla, že se mi dostala do rukou další skvělá romance. Mám ráda romantické knihy, které nejsou "plitké"  ale mají v sobě také nějakou hloubku. A přesně to jsem dostala v "Bridget". Kromě samotné zápletky s láskou se v knize řeší mnoho životních věci, které vás jednou pro vždy poznamenaji. Bridget byla podle mě neuvěřitelně statečná a prostě úžasná. Vše zvládla se vztyčenou hlavou a jako matka byla nezapomenutelná. Kdo z dětí by nechtěl mít mamku, která by si uměla sjednat pořádek, ale také by byla zároveň tím nejlepším vtipalkem? Myslím, že její postavu autorky nemohly sestavit lépe.
A Brendan všechno dokonale doplnil. U kapitol, kdy se ti dva dali do řeči, jsem měla neustále přišpendlený úsměv na tváři, protože to ani jinak nešlo.

Jsem hrozně ráda, že jsem si tuto milou knihu mohla přečíst, protože byla naprosto úžasná. Od nakladatelství Baronet jsem zvyklá na krásné romány, ale toto bylo velké překvapení. Podle anotace a obálky jsem čekala něco trochu otreleho, a to více jsem pak byla překvapená. Doporučuji ji každé vášnivé čtenáře - zvláště pak těm, které mají rády humor!
Opravdu nebudete litovat.



Moje hodnocení: 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete zakoupit ZDE

2 komentáře:

  1. Včera jsem ji dostala za uzavřené známý na vysvědcení. Moc se těším, hezká recenze:)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.