RC: Šepot mrtvých - Amo Jones


Výsledek obrázku pro šepot mrtvých

Očekávané pokračování Elitních králů je tu..!


Hon na kočku a na myš pokračuje. 
Madison se ve svém životě už stihla vyrovnat s mnoha otřesnými věcmi. Zvládla zkrotit svého nevlastního bratra, své emoce, ale zkrotit to jediné, co by chtěla, se jí nepodařilo. Bishop je pro ni pořád něčím novým a nečitelným a jejich "vztah" je pro ni stále velkou záhadou.
Má ji opravdu rád? 
Může to mezi nimi fungovat? 
Vše kolem ní je jeden velký kolotoč, který se Madison snaží.nejak pochopit. Nechce být žádnou loutku, která byla dříve. Chce být v centru dění a vědět, co se to (k sakru) kolem ní děje. Není to ovšem jednoduché, jelikož má pocit, že před ní všichni ještě pořád něco tají. Už ví, že to ona je Stříbrná labuť. Ví, že se k ní Králové chovali výstředním způsobem z nějakého důvodu. Ale i přesto má pocit, že ji něco uniká. 
A všechny pochybnosti a otázky se neustále točí kolem jediné osoby.
Bishopa.
Možná je ale někdy lepší nepatrat po věcech dávno minulých. Nerozpitvávat něco, co mělo zůstat pod povrchem. Protože to, co člověk zjistí, ho nemusí vždy potěšit. 


Výsledek obrázku pro amo jones book 3

Na třetí díl Stříbrné labutě jsem se opravu těšila. Polamana loutka skončila naprosto otevřené a já jsem nedočkavě čekala, že kdy třetí kniha z této série opustí tiskárnu a objeví se na pultech knihkupectví. 
Měla jsem neposcet otázek, které bohužel v druhém díle nebyly vůbec zodpovězeny. Madison zazpívala od prvního dílu tolik šokujících věci, že nešlo od série jen tak odejít. 
Mnohdy se zdál příběh opravdu drsný, ale tak nějak jsem si na způsob, jakým Amo Jones příběh vytvořila, zvyklá a už se ničemu nedivila. (:D)

Špot mrtvých byl napínavý od začátku až do konce a dokázal, že ačkoliv se jedná o třetí díl, za svými předchůdci vůbec nepokulhává. Čtení jsem si po celou dobu neskutečně užila. Konečně jsem se dozvěděla (skoro) vše, co jsem potřebovala vědět, abych různým souvislostem přišla na kloub. 

Co jsem ale vůbec nečekala, byla konec! Myslela jsem, že se tímto dílem vše krásné uzavře. No, bohužel jsem se mýlila. Autorka spoustu věcí uzavřela, ale na konci opět naťukla něco, co čtenáře prostě do uti aby opět nedočkavě čekali na další knihu. (fakt díky!) 

Pokud jste se k této sérii ještě nedostali, tak to napravte. Stříbrná labuť je originální a dechberouci série, která vám prostě nedá spát! 


Výsledek obrázku pro amo jones book 3

Moje hodnocení: 4 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete koupit ZDE

1 komentář:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.