RC: Kárová dáma - Šárka Zmatlíková

Kárová dáma

Život vykládá naše karty, jak se mu zlíbí..


Život si s námi dokáže pěkně zahrávat! 
To nám názorně ukáže příběh Kláry. Úplně obyčejná dívka, která v životě toužila pouze po troše štěstí a rodině.
Kdybychom se podívali na úplný začátek viděli bychom dívku, která si ráda užívá a na budoucnost moc nemyslí. Jakmile ale žena přijde do určitého věku, najednou se vše otočí. Má pocit, že ji tikají "biologické hodiny", a taky zatouží, aby na ni doma čekal někdo, kdo ji doma obejme a vyposlechne si všechny její neduhy.

Takhle tedy začal vztah Kláry a Michala. Setkali se po letech na srazu třídy..a najednou bum a bylo to. Zamilovali se do sebe, a potom už šlo všechno ráz na ráz.

Tady byste asi čekali něco ve smyslu: "A žili spolu šťastně dokud neumřeli...".
No, bohužel pro nás (a vlastně i pro ně) to tak není.

Příběh nás zavede do nemocničního pokoje, kde se naše hrdinka, Klára, probouzí s amnézií. Nepamatuje si, proč je tady ani co se stalo. Má v hlavě jen černočernou tmu.
Michal ji postupně začne osvětlovat, že měla autonehodu, při které zemřel jeho nejlepší kamarád Yannis.

Yannis! To jméno je Kláře povědomé..Najednou začne mít neblahý pocit, že něco není nebo nebylo v pořádku. Za každou cenu tedy chce zjistit, co se stalo. 
Proč Yannis zemřel. A jak je možné, že jí její podvědomí říká, že něco kolem Michala, jí a Yannise není v pořádku?


Výsledek obrázku pro playing cards tumblr




Na Károvou dámu jsem byla hodě zvědavá. Knihy od českých autorů moc nečtu, jelikož jsem doposud neměla moc dobré zkušenosti, ale na tuto knihu od Grady jsem se poměrně těšila. Hned několik úvodních kapitol se mi líbilo. Autorka dokázala vytvořit záhadnou až tajemnou atmosféru, podobnou těm v zahraničních thrillerech, což bylo slibné.

Příběh Kláry se začal formovat pozvolna a my jsme s každou další stránkou začali přicházet na to, co se vlastně v minulosti odehrálo.
Tento koncept mi přišel opravdu dobře promyšlený. Byla před námi záhada, kterou jsme prostřednictvím stránek postupně odkrývali a přicházeli jí na kloub.

V průběhu dalších a dalších kapitol mé nadšení začalo bohužel klesat. Tak nějak se tempo příběhu začalo zadrhávat a i jednotlivé zápletky byly snadno předvídatelné. Byla to škoda, jelikož začátek se mi opravdu líbil.

I tak ale knihu hodnotím celkově spíše kladně a dávám ji zlatý střed. Nebyla vyloženě špatná, jen mi nesedla její druhá polovina.



Moje hodnocení: 3 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Grada
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.