Praha+Nový přírůstek! :-)

Ahojky! Ahojky! :-)
V pátek jsem se vrátila z Prahy, kde jsem byla celý týden,  a musím říct, že jsem vážně ráda, že jsem doma! :D
Praha je opravdu nádherné město se spoustou památek a lidí okolo, ale po týdnu už je to na Vás chvílemi dost hektické..
Naštěstí nám vyšlo počasí, takže nám svítilo sluníčko (a já se i opálila :D ).
Do Prahy jsem se těšila na památky, ale nejvíce asi na volný čas, kdy budu moct nakupovat! No..upřímně lítat ve vedru s bolavýma nohama po obchodech není nic extra, takže jsem si koupila pouze naušnice a jeden naprosto nádherný magnetek- v botanické zahradě Trója!, který už má místečko na ledničce :-)
Z knížek jsem si tam nekoupila ani JEDNU!!!!!! Což mě vážně dostalo..A byla jsem z toho tak nesvá, že hned jak jsem se vrátila jsem prostě nemohla jinak, než se vydat do knihkupectví a nějakou si koupit. A tak jsem i udělala :D Už dlouho jsem se dívala na knížku Hon od Andrewa Fukudy a teď, když mi zbyly nějaké peníze jsem si konečně koupila! Mám z ní hroznou radost a moc se těším až se do ní začtu! :-)

Tyhle dvě hrdličky jsem prostě musela mít! ♥ :-)

                                                      Pivoňky mám moc ráda odjakživa
                                     a jakmile jsem je uviděla na magnetku, hned jsem si je oblíbila :-))

                    A konečně můj knižní úlovek! Prostě u mě láska na první pohled!!! :-))) ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.