Recenze na knížku: Manželská smlouva :-)

Autor: Jennifer Probst
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 219
Série: Manželství s miliardářem
Anotace:  Aby zachránila dům, pomůže Alexe už asi jen kouzlo. V životě by jí však nenapadlo, že jedno takové jí do cesty přičaruje staršího bratra její nejlepší kamarádky – a mocného muže, který jí zlomil srdce. Miliardář Nicholas Ryan sice v institut manželství nevěří, ale aby se mohl stát dědicem rodinné společnosti, potřebuje sehnat manželku. A to rychle. Když se dozví, že sestřina dávná kamarádka má finanční trable, dá Alexe odvážnou nabídku. Má to být manželství s jednoduchými pravidly: nezaplést se, nezamilovat se a jeden rok předstírat pár. Je to jen obchod. To přece nemůže být tak těžké zvládnout, ne?

Obálka:Už podle názvu je hlavním motivem obalu-snubní prstýnek(který je na všech knížkách od Jennifer Probst z této série).
Jednoduchá a výstižná, tyhle slova podle mě vyznačují obálku této knížky....a samozřejmě-hezká!! :-))

Vazba: Hardback mi u této knížky nevadil, ale klidně bych si knížku dokázala představit v paperbacku-protože měla menší počet stran.Ale jak říkám, hardback mi nevadil :-)

Hlavní hrdina/ka:V tomto příběhu se setkáváme s osmadvacetiletou Alexou, majitelkou knihkupectví, která je právě v tísnivé finanční (ale i srdeční) situaci a myslí si, že už jí snad pomůže jen nějaké kouzlo..
Alexa byla v mnoha věcech jako obyčejná žena z reálného světa, a asi proto mi byla i tolik sympatická-nejvíc se mi líbilo, když dělala doma lektvar lásky, protože pořád nenašla toho pravého! :D
Na druhé straně Nick Ryan, skoro třicetiletý atraktivní podnikatel, který vede velmi prosperující firmu, takže o peníze nouzi nemá si už jako chlapec řekl, že se nikdy neožení ani nezamiluje. Ale osud s ním má trochu jiné plány..
Nick byl prototyp muže, který své city co nejlépe schovává za tlustou zdí,protože má úplně opačný problém jako Alexa, on totiž lásku nechce-má z ní strach..
A přestože se tihle dva lidé byli jako děti velmi blízcí, dohromady je přivede až společný problém.

Děj: Náhoda, volných 150 000 dolarů a Maggie, mladší sestra Nicka, jsou příčiny, které svedou Nicka a Alexu po třinácti letech opět dohromady.
Jako malí si sice hráli a kamarádili, ale stačil jediný moment, spíše jeden malý polibek, a vše se změnilo, když Alexa poprvé pocítila co je to mít zlomené srdce. Když se na to dívá teď, s odstupem třinácti let, bere to jako dobrou lekci do života-chránit si své srdce a už NIKDY nevidět Nicka Ryana!!..
A teď se vše zase zkomplikovalo, když potřebuje 150 000 dolarů na zaplacení dluhu svých rodičů a Nick, pro kterého má i po tolika letech pořád slabost, potřebuje nutně formální manželku, aby mohl vést firmu.. Slibuje jí vztah založený pouze na "manželské dohodě" a to, že spolu budou vycházet pouze jako obchodní partneři.
Kdyby nebyla v takové situaci v životě by nepřistoupila na to, že si bude někoho brát jen proto, že je to pro oba výhodný obchod, protože svou svatbu, si jako každá dívka, plánovala odjakživa a vždycky bylo základem to, že se bude vdávat z lásky! 
Ale krizové situace si žádají krizové činy, proto tedy nabídku příjme. 
Jeden rok vedle Nicka vydrží, bude hrát jeho věrnou manželku a nedovolí mu dostat se jí zase pod kůži! -To přece zvládne..nebo ne??

Moje hodnocení: Hned v začátku knihy se dozvídáme co se vlastně mezi Alexou a Ryanem stalo, když byli děti, což vlastně během knihy mnoho vysvětluje.
Také to, že je děj popisován jak z pohledu Alexi, tak z pohledu Ryana dá čtenáři lepší možnost nahlédnout do obou postav.
Celou knížku jsem přečetla jedním dechem-opravdu jsem se u ní nenudila a kolikrát jsem se i u různých situací pěkně nasmála! :D Ano, s podobným tématem jsme se už určitě v nějakém filmu, nebo knize setkali, ale mě se kniha líbila. :-) Byla taková příjemná a oddechová ;-) Doporučuji! :-))

                                                    Hodnocení: 4 z 5 



2 komentáře:

  1. Každý den jsem se probudil s úsměvem na tváři a zpíval chvály tomuto mocnému kouzelníkovi, kterému se říká Dr, ONIMA, který mi udělal velkou laskavost tím, že zachránil můj vztah od rozpadu. Kdysi jsem si myslela, že mám dokonalý vztah, až když můj milenec začal přicházet domů pozdě a každý den mi dal různé výmluvy, pak jsem se rozhodl, že ho budu pozorně sledovat a pak zjistím, že má poměr s jinou dívkou. Byl jsem zlomen v srdci, protože jsem mu věřil tolik a věděl jsem, že má tajný vztah, hodně mě bolí. Ale děkuji všem, kteří do internetu vložili kontaktní informace Dr, Onimy, protože díky tomu jsem byl schopen kontaktovat Dr, ONIMA a dnes můj vztah byl obnoven s láskou a více romantiky než kdy předtím. Pokud jste v nějakém druhu vztahu nebo manželství stresu budu vám laskavost tím, že upustí kontaktní informace Dr, ONIMA, které jsou prostřednictvím e-mailu: onimatempleofsolution1@hotmail.com Nebo volání +2347018807531.

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.