Sladká políbení (3)

O co jde?
Cílem pátečního meme je napsat z knihy (nemusí být nejnovější) zamilovaný úryvek :-)
Pozor může obsahovat SPOILERY!


Jako led
J. Lynn

Kyler udělal tři kroky, když jsem si uvědomila, že musím dolů. Najednou jsem se
napřímila a Kyler klopýtl na stranu. Vstoupil do závěje. Sjela jsem po přední
části jeho těla dolů a naše nohy se zamotaly.
„Co to děláš?“ zeptal se a snažil se mě zachytit.
„Chci dolů.“ Zhoupla jsem se dozadu a podkopla nám nohy. Kyler se v poslední
chvíli stočil, takže dopadl do závěje a já skončila na něm.
Ani jeden z nás se chvíli nepohnul a pak mi položil ruce na boky. Jeho hrudník
se pode mnou pomalu zvedal a potom rychleji. Z hrdla se mu vydral hlasitý smích
a já se na něj šťastně usmála.
Položila jsem mu ruce na hruď a zvedla hlavu.
Kyler na mě hleděl a usmíval se. Dech se mi zadrhl v hrdle. Byla jsem jako
omámená. „Jsi krásnej.“
Zvedl ruku, odhrnul mi vlasy z obličeje a zasunul mi je za ucho. „Myslím, žes mi
ty slova ukradla.“
„Ty si myslíš, že jsem krásná?“
Přejížděl mi pohledem po tváři, jako by se snažil zapamatovat si každičkou pihu.
Pokoušela se o mě závrať, jako bych byla zachycená v bublině. „Vždycky jsem tě
považoval za krásnou, Syd.“
Svět se projasnil a zářil jako nový. „Opravdu?“
„Jo,“ odpověděl a položil ruku zpátky na moje boky. „Jo, vždycky.“
Nevěděla jsem, jak na to reagovat. Zbývala mi jenom jedna možnost. Kyler řekl,
že jsem krásná, a já jsem čekala snad věčnost, než to z jeho úst uslyším.
Tak jsem ho políbila..

1 komentář:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.