Cinder & Ella - Giveaway (2) Rozhovor s autorkou+ Soutěžní GIVEAWAY! :)


A je tu další část z knižního projektu! :-) A tentokrát si budete moct přečíst rozhovor se samotnou autorkou ;-)



1) Kdy jsi začala psát?

Různé příběhy jsem psala už dob, co jsem byla malá..Jakmile jsem pochopila jak číst a psát, začala jsem psát. Pak jsem, v 15-ti letech, dokončila svůj první román. Vždycky mě psaní bavilo-proto jsem to dělala!
Mám velmi divokou fantazii a nejlepší způsob jak dostat všechny bláznivé nápady z hlavy je napsat vše na papír.Prostě psaní ke mě přišlo tak nějak samo.

2) Napsala jsi už mnoho známých knih. Co považuješ za svůj největší úspěch?

Myslím že The Avery Shaw Experiment byl můj největší úspěch, nebo také série V is for Virgin.
Tohle jsou mé dvě, v žebříčku, nejprodávanější knížky! A já doufám, že má nová knížka-Cinder and Ella je obě porazí!

3) Jak dlouho Ti trvá napsat knížku?

To je různé.. Některé knížky (prvních návrhů) velmi rychle, během 5-6 týdnů, zatímco jiné za 6-8 měsíců. Daleko rychleji se mi píší současné knihy, než ty fantasy-jsou ale podle toho taky kratší..
A pak je tu knížka Jamie Baker#3, kterou mám "rozpracovanou" již více než rok a já jsem ještě stále neskončila s prvním návrhem. Je to obtížné! Nebo možná jsem perfekcionistka! Tak či onak to tak asi bude už navždy..

4) Kde nacházíš tolik inspirace ke psaní?

Nemám tušení odkud polovina příběhu v mé hlavě pochází. Vždycky mám najednou hlavu plnou nápadů, které ani nestíhám zapisovat...
Ale našla jsme si inspiraci v různých věcech. Vše na světě, kolem mě může dát inspiraci. Ať už to jsou knihy, filmy, lidé, které mám ráda nebo náhodní lidé v mém okolí.. Vždy se dívám kolem sebe pro inspiraci na dobrý příběh nebo nápad.

5) Co by jsi řekla čtenářům o své nové knize Cinder & Ella? Na co se mohou těšit?

Doufám, že se můžete těšit na epickou romantiku, emoční horskou dráhu a na spoustu legrace. V knize budete cítit plno emocí a já doufám, že jí budete dočítat s úsměvem na tváří a budete snít o svém princi!

6) Co je podle tebe důležité pro psaní? Nějaké speciální trénování, nebo vrozený talent?

Myslím, že nejdůležitější je vášeň. Máte-li lásku ke psaní a vyprávění příběhů, ukáže se to ve Vaší práci. Buďte odvážní. Pokud máte nějaký příběh, řekněte ho. Nedržte se zpět a nebojte se co na to řeknou ostatní..
To znamená, že talent ani odborné věci nejsou podstatné. Budete potřebovat trochu od každého, abyste se stali dobrým spisovatelem. Ale jako všechno, je psaní,  těžká práce, kterou pokud milujete bude se Vám dařit.

7) Co by jsi poradila mladým spisovatelům?

Dvě věci: Čtěte a pište! Čtěte tolik kolik jen můžete. Divili byste se kolik se dá naučit a vstřebat jen z toho, že čtete práce jiných autorů A potom..pište, pište, pište...a ještě více pište. Jako každé hobby, talent nebo dovednost, praxe dělá mistra.
Talent je sic velmi užitečný, ale není všechno. Psaní je řemeslo, které se můžete stále učit a zlepšovat.
Čím více energie do práce vložíte, tím bude lepší!

:-) PS: Trošku jsem příspěvky popřehazovala, takže už DNES přidávám slibovanou GIVEAWAY! :-)



a Rafflecopter giveaway

2 komentáře:

  1. Skvělý rozhovor, autorka je hodně sympatická a milá, a to i přes internet :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, páni to už je třetí český blog v téhle blogtour, o kterém vím. :D Koukám, že se otázky v rozhovorech z předešlých dní celkem opakují. Pěkné, jak Kelly odpovídá stejně a přitom rozdílně.

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.