Foto UNBOXING (16) ;-)

Ahoj! :-)
Po velmi dlouhé době, opět další UNBOXING! ☺
Všechno je teď hodně hektické a já jsem ráda, když se na pc vůbec dostanu! :-/ Naštěstí ale příští týden mám 3 dny volno :-) , takže budu mít víc času i na příspěvky ☻
Například dnes se musím naučit Němčinu-kterou nejenže nemám ráda!, ale navíc látku na písemku moc nechápu! :D  Pak ještě asi 14 stran literatury, dějepis a matematiku! 
Opravdu krásný týden!!! :-/ :D
Ale zpět ke knížkám ;)
Už včera jsem čekala balíček, a proto mě trochu vyděsilo, když jsem dnes nenašla, jak balíček, tak lístek na poštu.. Už jsem si myslela, že se budu muset jít na poštu zeptat jestli se nestala nějaká chyba..Ale jak se dnes ukázalo, balíček mi převzala jedna paní sousedka, takže si umíte představit jak velký kámen mi spadl ze srdce :D :))
Protože by byla obrovská kdybych o TYTO krásky přišla :-)




:-) Miluju rozbalování knižních zásilek!! ♥♥

Dva krásné nové přírůstky do mé knihovny :-))

Levandulový pokoj je prostě...KRÁSNÝ! Obálkou i anotací..Takže jsem si jí rozhodně nemohla nechat ujít ☺☺

Lepší život mě hodně zaujal svou anotací-příběh dvou lidí, kteří už nechtějí žít ve stereotypu a pokusí se něco radikálně změnit! Myslím si, že v této době se chce určitým způsobem vymanit ze stereotypu mnoho lidí..takže to bude podle mě příběh se soudobým problémem ;-)

☺ Mám z nich mooc velkou radost! ☺


8 komentářů:

  1. Ty se máš!!! Záávidíím, vážně úžasné přírůstky :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Možná i těch 30 hodin by bylo málo. :) Na tyhle knížky jsem ještě nenarazila, takže si je musím přidat na seznam. :D Vypadají moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kniha lepší život mě také zaujala svým námětem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani jednu neznám, ale nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat
  5. Mmmmm vypadají skvěle :) Určitě pak napiš, jak se ti knížka Lepší život líbila! Zaujala mě :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lepší život mě zaujal, asi se po ní podívám :)

    OdpovědětVymazat
  7. Levandulový pokoj bych chtěla taky. :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.