Foto UNBOXING (20) ☺

!! Dnes odpoledne už sněžilo!!


Ano! Když jsem se vracela ze školy zastihla mě menší sněhová přeháňka, která mě ještě o něco víc natěšila na Vánoce!! ☺
Jen doufám, že to je nebude tak jako loni...a předloni...a předpředloni :D, když byl sníh v listopadu, v prosinci slelz! a napadl zase až ke konci ledna →prostě v jediném měsíci, ve kterém po něm VÁŽNĚ prahneme se zdekoval!!! :D Tak snad se na nás letos štěstí usměje a SNÍH na Štědrý den BUDE!
A právě při tomto prvním sněhu jsem si z pošty odnášela 2 nové zásilky ☺, na které jsem už moc těšila!!

Tak se na ně pojďte podívat ;)





Jaké krásky mi to asi přišly tentokrát...?

Začneme tím menším balíčkem :)

Tohle není tak úplně běžná knížka→Magie je knížka o zaříkávadlech, rituálech a všem co se magie týká.
Na této knížce mě hodně zaujala to, že se v ní dozvíme různé rady..ale samozřejmě né jak vytvořit elixír lásky :D
A taky se mi líbila proto, že jsem četla WICCU... a celkově mě bylinky a takové věci zajímají! ☺

Další knížka je ale úplně z jiného soudku...

Na Červený vrch jsem měla zálusk hned jak vyšel v ČR, protože Krásnou katastrofu od této autorky mám moc ráda!
Už jen obálka mě hned uchvátila! a i když je to knížka o "nemrtvých"-zombie(nikdy jsem na takové věci moc nebyla), těším se na ni ☺

10 komentářů:

  1. Červený vrch je skvělá knížka! Rozhodně se do ní pusť co nejdřív. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Červený vrch je skvelá kniha..len jedno varovanie,neobľubuj si postavy,nevyplatí sa ti to :D a až chceš na tuto knihu som napísala aj recenziu...http://only-in-dreams.blog.cz/1408/jamie-mcguireova-ranc-na-cervenom-vrchu-recenzia

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za doporučení..i radu! :D Na tvou recenzi jsem se dívala a na knížku se těším ještě víc!!! :))

      Vymazat
  4. červený vrch bych chtěla taky číst :-)

    OdpovědětVymazat
  5. První knížku neznám, ale obě vypadají naprosto kouzelně :) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Červený vrch bych si chtěla přečíst. Také doufám že bude na Vánoce sníh. Bohužel v Praze nesněžilo, tak jsem sníh ještě neviděla. :))

    OdpovědětVymazat
  7. Červený vrch mě trochu odradil, jakmile jsem se dozvěděla, že je o zombikach :D.. protože celkově zombíky nemusim.. a začátek mě taky nějak moc nebavil. Jenže jak už se děj začal rozjíždět, tak mě to fakt chytlo a hltala jsem stránku po stránce! :D moc dobrá knížka :)) !

    OdpovědětVymazat
  8. Červený vrh by som tiež chcela,snáď sa ti budú knihy páčiť :)

    www.booksmakesenseofmylife.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Červený vrch si už dlouho přeji, tak jsem zvědavá, jestli ho na Vánoce dostanu :) Jinak i druhá kniha vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.