Filmová podoba týdne (8)

Toto meme vymyslel   Niklaus  
O co JDE?
 Každé pondělí ukážu Něco o Filmu podle knižní předlohy. :-)


Název : Saphirbalu (Modrá jako safír)
Režisér: Felix Fuchssteiner
Hrají : Marie Erich, Jannis Niewohner, Rufus Beck, Josefine Preus, Peter Simonischek...
Podle knižní předlohy : Modrá jako safír
Stručný obsah filmu : Být čerstvě zamilovaná v minulosti vážně není dobrý nápad. To si přinejmenším myslí šestnáctiletá Gwendolyn, novopečená cestovatelka časem. Koneckonců mají oba s Gideonem docela jiné starosti. Například jak zachránit svět. Nebo se naučit tančit menuet (a ani jedno není vůbec snadné!). Gwen má sice po svém boku několik dobrých rádců, ale když se Gideon začne chovat tajuplně, je jí jasné, že musí své hormony co nejdříve dostat pod kontrolu. Jinak z toho, že láska nezná čas, nezbude vůbec nic!

(Jelikož ještě film u nás nikde moc není 
musela dala jsem se obsah stejný jako u knížky ☺ )
















Trailer


Moje hodnocení: Když jsem loni  viděla zfilmovanou Rudou jako rubín byla jsem upřímně docela zklamaná. Z knížky bylo mnoho věcí vynechaných a samotní herci-hlavně Gwendolyn, mi nesedli..
Ale řekla jsem si, že když už jsem viděla 1. díl na ten druhý se podávám také..
Co bylo ve filmu hned ze začátku jiné než v knížce byl Gideon!→zbavili ho jeho culíku, což je podle mě velký rozdíl! :D Ale zas taková tragédie to není.. Ale co je v tomhle díle PRO NÁS všechny moc příjemná změna je Xemereius!!! Na ztvárnění roztomilého chrliče jsem se opravdu těšila..a byla jsem mile překvapena ☺ (ano, MŮJ Xemerius, kterého jsem si vyfantazírovala :D je lepší..ale tento není k zahození :D :D ) A právě TATO nová postava filmu podle mě jen dodala ☺☺
V tomto díle se podle mě režisér držel knižní předlohy trochu více-i když opět bylo mnoho scén, které třeba v knížce ani nebyly a nebo byly, ale tady byly úplně překroucené, ale příběh začíná i končí stejně jako kniha-což je dobře :D !
V zásadě se mi ale Saphirblau líbil ještě o něco více než předešlý díl ☺
Takže všem fandům trilogie Drahokamů doporučuji tento film shlédnout ☺→ale asi pouze na internetu (hold musíme být rebelové :D ), protože do kin k nám se opět film nedostane.. :/ :D

8 komentářů:

  1. Můžu se zeptat, kde se to dá shlédnout?

    OdpovědětVymazat
  2. Jediný odkaz na stáhnutí jsem našla tento : http://sdilej.cz/6595132/Sapfirova9.kniga.WEBDLRip.1400MB_.avi
    →film je ale v ruštině, tak se nelekni! :D (ale já jsem mu docela dobře rozuměla ;) )

    OdpovědětVymazat
  3. Já ani netušila, že Rudá jako Rubín zfilmovali a ono ejhle. Docela dost mě odrazuje ta němčina. Je to pro mě tak nepříjemný jazyk, že nemám chuť se na to ani podívat i dkyž knížky byly fajn :)

    Jinak je to ke stažení na Cz Torentu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Film jsem neviděla a knihu bych si chtěla přečíst. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, tak na to se musím kouknout! :) Knihu jsem sice nečetla, ale skoro každá moje kamarádka ano, takže děj znám opravdu dobře :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já zatím neviděla ani první díl, ale snad se k němu časem dostanu :D Super filmová recenze :)

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa prvý diel nepáčil, dej bol moc prekrútený a dosť divný. No a vedela by som si to predstaviť tak oveľa... noblesnejšie, čo sa týka historických častí a kostýmov a tak... Ale som zvedavá na druhý diel. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se moc těším. První díl se mi líbil a tak doufám, že tenhle taky nezklame :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.