Vánoční čas (3) Vánoční zdobení ☺


 Už začíná Vánoční atmosféra a to znamená, že začínáme péct cukroví, uklízet, ale hlavně zdobíme svá okna a pokoje blikajícími světýlky a ozdobami ☺


Modré, žluté, zelené, červené, růžové.. Z takového množství barev si můžete vybrat, když si chcete do oken pověsit žárovičky..
Já mám každý rok v pokoji žluté světýlka-tahle barva se mi líbí hned po bílé na Vánoce nejvíc, není moc násilná, ani nebije do očí..a tak trochu mi připomíná hvězdy na nebi ;) 
Ale není to jen barva, která je u světýlek důležitá→podle mě je velmi důležité také to, JAK žárovičky svítí..Jestli obyčejně, nebo blikají jako o závod :D 
Já tedy upřednostňuji, když světýlka blikají pomalu-nejlépe když se pomalinku ztemňují a pak zase rozsvěcují (tak to mám v pokoji ☺ )

Další světelné ozdůbky, které můžeme vidět, z venku u oken jsou svícínky. Já mám svícínky hodně ráda -jako všechny světýlka na Vánoce- , protože když se zhasne svícínek na okně opravdu krásně svítí! :3 ☺☺
Ale světýlka si můžeme dát i ven-na balkón, nebo zahradu..Jednou jsem viděla na zahradě u nějakého domku krásného bílého sobíka, který celý svítil!! →byl vážně NÁDHERNÝ ☺☺

Co se tedy týče VŠECH světýlek, tak jsou to podle mě asi nejoblíbenější ozdoby na Vánoce-i když čím dál menší počet oken je jimi ozdobených, což je velká škoda..protože Vánoce jsou jediný čas, kdy je můžeme použít a vyzdobit si jimi okna, domy, zahrady ;) 
SVĚTLO, jako takové, v jakékoliv formě, podle mě k Vánocům neodmyslitelně patří a proto bychom si měli udělat čas a nějakou výzdobu si udělat ☻

Je to přeci pro nás→uděláme tím radost sami sobě a to podle mě za to stojí! :)


A abych nezapomněla na jednu velmi ale velmi důležitou věc, která..je vlastně také , tak trochu :D, součástí naší výzdoby..a to Adventní kalendář! ☺
Vybíráme si ho přeci hlavně podle krásného obrázku, který je přední straně-ať už je tam Santa Claus, nebo zasněžená vesnička ;) Kupujeme si ho ať jsme děti (to ho spíše dostáváme :D ), ale také i když už jsme dospělí-okénkům s utajenou čokoládou prostě nejde odolat ♥
Aspoň JÁ tedy odolat NIKDY nemůžu! :D..Každý rok se mamka snaží, abychom s bráškou měli nějaký ještě neznámý kalendář-ale někdy je prostě tak dobrý, že ho chceme i další rok (tak se to třeba stalo u kalendáře od Milky!♥)..

Letos jsem ale nevěděla co na nás mamka chystá..a o to víc jsem pak byla NADŠENÁ, když mi dala tenhle..NÁDHERNÝ Adventní kalendář!♥♥ (asi si budete říkat, že jsem jak malé dítě..ale já jsem dítětem, zvláště o Vánocích, ráda.. :D ) ☺

Ta zasněžená vesnička je  vážně krásná! ♥

Ráno, jsem ještě stihla udělat fotku otevřeného prvního okénka s bonbónkem :))  

(Byl fakt výborný☺)



Mějte se hezký pondělní večer :)


A co Vy a světýlka, ozdoby..a Adventní kalendáře? ☺☻

6 komentářů:

  1. Aj ja mám strašne rada svetielka na Vianoce. To mi pripomenulo, že nesmiem zabudnúť dať svetialka na balkón, ako to robím každý rok. Ja mám takéto vianočné články rada a tento sa mo páčil veľmi. :) A ten kalendár musím mať aj ja to niesi jediná. Krásny blog! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Světýlka jsou nejlepší! A ten kalendář ti neskutečně závidím. Miluju Lindt <3 A taky ho musím mít každý rok. Jednou jsem ho jako malá nedostala a nutila jsem rodiče, aby mi ho koupili (brekem :D). 5. prosince večer se shánějí opravdu těžko, ale nakonec jsem dostala ten nejpředraženější. Od tý doby nikdy nezapomněli :D

    OdpovědětVymazat
  3. Světýlka jsou nejlepší a ten Adventní kalendář je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Miluji jakékoli vánoční dekorace! :) Světýlka jsou naprosto nejhezčí. Mám je u své postele a každý den je zapínám. Pak mám v pokoji úžasnou vánoční atmosféru. ♡
    Hezký článek! :)
    Janie Reinde

    OdpovědětVymazat
  5. To mi připomíná, že bych měla začít péct cukroví :D My máme světýlka jen na stromečku, ale už se na to zdobení šíleně těším! Jinak miluji svíčky všude po bytě a adventní kalendář, MŇAM! Dělá mi problém, nesníst ho celý na posezení :D

    OdpovědětVymazat
  6. Světýlka bych jednou chtěla mít taky. Nevím sice ještě kde, ale ono by se nějaké místo určitě našlo :D My doma světýlka máme pouze na Vánočním stromečku, což je podle mě škoda. Bylo by super mít ty světýlka třeba na balkoně :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.