Vánoční čas (7) Druhá adventní neděle ☺

Je tu neděle..a s ní zapalování už druhé Adventní svíčky!



Než jsme se nadáli je tu další Adventní neděle! ☺ 
Je to až neuvěřitelné, jak strašně rychle čas letí..To si říkám snad každé Vánoce :D, protože mi to přijde jako chvilka, když tu byl Štědrý den předešlých Vánoc..a já nemůžu uvěřit, že už jsou tu DALŠÍ Vánoce ;) To ovšem neznamená, že za to nejsem ráda :D Jako malá jsem už pomalu v Únoru počítala za kolik dní bude zase Prosinec :D (to jsem byla ale opravdu malá!) :D Je to vlastně paradox→když jsem jako malá CHTĚLA aby se čas urychlil a všechno plynulo rychleji..čas se né a né pohnout z místa! :D A teď, když bych nejraději na všem měla o něco času více a potřebovala bych spíš jeho zpomalení, ..utíká den za dnem jako voda...
Všechno to mám trošku naopak no.. :D

Jak už jsem tedy říkala, je tu DRUHÁ Adventní neděle. Od té předešlé se liší pouze 2 věcmi→ zapálíme na věnci místo 1 rovnou 2 svíčky..ale hlavně!..roztál sníh :/ !! Což mě hrozně moc štve! mrzí! Není to totiž ono, když venku není bílo no...
Ale naděje umírá jako poslední, takže já doufám, že se nade mnou počasí smiluje a ještě nějaký sníh napadne ☺☺

☺ Dnes jsem si ozdobila knihovnu malými žárovičkami z čehož mám velkou radost♥ Je na knížky ještě hezčí pohled, když jsou osvětleny malými světýlky + ještě mám svítícího průhledného andílka, kterého mi dnes mamka..půjčila :D (chce ho pak dát na stromeček)→byly ale mamka už mě zná, takže mi rovnou nachystala toho, který v ruce drží knížečku :D ♥♥ 
Jsou to JEJÍ první Vánoce, tak ať si je užije! :D ☻
 Celkově ozdůbky všeho druhu mám moc ráda..A ještě radši je schraňuji :D V tomhle jsem prostě..nenapravitelná schraňovatelka :D

Přeji Vám krásný zbytek druhé Adventní neděle ☺

Jak jste strávili dnešek?  
A jak je to u Vás s přípravami?→jak daleko jste s pečením atd..? ☺ ☺

1 komentář:

  1. Ahoj, ty jo super nápad si ozdobit knihovničku! :) musí to být hrozně hezké. No my to nějak moc neřešíme :D zapálili jsme si tu svíčku na věnci a jinak normální den :) před chvílí jsem s mamkou udělala těsto a náplň na roládu, tak už se těším, až se to dopeče, nazdobí, ztuhne aaaa budu jíííst!! :D :) tobě taky krásný zbytek dne :))

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.