Blog slaví 1. narozeniny!! :)




Páni! Nemůžu uvěřit, že už je to rok co jsem si založila tento knižní blog :)
Přesně si pamatuju, jak jsem tápala v bloggeru a vybírala šablonu blogu, jméno domény a hlavně samotný název blogu→kupodivu ten mě napadl okamžitě a já si řekla, že nebudu vymýšlet a použiju svůj první nápad..a My book world byl na světě ☺

Asi nejvíce kladená otázka blogerům je PROČ? Proč si člověk vytvoří na internetu stránku, kterou spravuje a plní ji články?
Každý si blog vytváří za jiným účelem: někdo se chce ze všeho "vypsat" a na blogu se cítí svobodný, protože ho nikdo nezná.., jiný si blog vytvoří, aby zahnal nudu.. ;)
→Já jsem si, abych pravdu řekla, blog vytvořila tak trochu náhodně :D Už nějakou dobu jsem se chodila dívat k různým knižním blogerkám a moc se mi jejich blogy líbily-hlavně to, jaký přehled měly o knížkách, jak dávaly na blog plno fotek a také jejich recenze na knížky. :) Tenkrát už ve mě začal pomalu růst nápad s vytvořením blogu, ale v tu dobu jsem si na to netroufla.
Jednou, když jsem byla doma nemocná, jsem brouzdala na internetu a už ani nevím jak jsem si vytvořila účet na bloggeru a zkusila jsem, jen tak, vytvořit návrh blogu. No ze začátku jsem byla trochu zmatená :D, ale nakonec jsem nějaký "návrh" vytvořila. Až další den jsem přišla na to, že můj "návrh" figuruje na internetu, jako normální blog. :D
No a pak už to šlo rychle-celý jsem ho překopala a začala jsem pomalu s blogováním :)
Můj blog tedy vlastně vzešel díky náhodě→ ale tak většinou vzniká plno (dobrých ☺) věcí!

Asi každý bloger vám řekne, že nejtěžší jsou začátky, kdy si všechny články píšete pouze pro sebe :D :) O to víc vás potom překvapí  hlavně potěší, když se vám u nějaké článku objeví komentář, nebo první pravidelný čtenář! :)
Tyhle začátky blogu jsem si já moc užívala-bylo to pro mě, jako pobídnutí k napsání nového článku☺
Kdo blog nemá, tak si neumí představit, jak moc velkou radost nám udělá (obyčejný) komentář☻→je to pro blogera forma odměny za práci a čas, který tvorbě článku věnoval!

Já jsem neuvěřitelně šťastná, že je tu můj blog už ROK!♥ A tak bych udělala jeho malý přehled☻
  • Díky blogu jsem se seznámila s hodně fajn knihomolama jako jsem já :D :)
  • K tomuto dni je návštěvnost na blogu 17 471!
  • Pravidelných čtenářů se za rok nasbíralo 99 (Moc vám děkuji♥)
  • FB stránky blogu mají 184 fanoušků ☻
  • Navázala jsem spolupráci s nakladatelstvími a e-servery! ☺

A jelikož by tento blog nemohl existovat bez vás, jeho FANOUŠKŮ, je tu malá 



Narozeninová soutěž
  • Jelikož je to Narozeninová soutěž, stačí vyplnit soutěžní formulář (ve kterém jsou i otázky, které jsou hlavně informativní pro mě)☺ A také je tam i pár plus. vstupů.
  • Soutěž je pro všechny fanoušky blogu
  • Soutěž bude probíhat od 22.2.2015 do 8.3.2015
  • Výherce vyberu pomocí random.org a  budou 4

  1. Kniha+záložky
  2. Knižní ochutnávka+záložky+kolečko do aromalampy
  3. Knižní ochutnávka+záložky+kolečko do aromalampy
  4. Knižní ochutnávka+záložky+kolečko do aromalampy

A jaké jsou VÝHRY?




..A do narozeninové soutěže přispěla i moje mamka☺, 3 voňavými kolečky, které prodává..♥






Děkuji předem všem, kteří se zúčastní

4 komentáře:

  1. Gratuluju!!! Přeji ti, aby tě blogování bavilo ještě dalších pár let! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji :D Přeji mnoho úspěchů a nápadů na blogování do dalších let :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee to je super!! :) moc gratuluju a tvému blogu přeju všechno nejlepší k prvním narozeninkám! :D ať je stále tak super jako doposud a ať přibývají noví čtenáři a sledovatelé!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuluji! A přeji Ti mnoho štěstí s blogem :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.