Narozeninová soutěž: Vyhlášení :)




1) VAŠE NEJOBLÍBENĚJŠÍ KNIHA / PŘÍBĚH  
(můžete ji použít přímo do fotografie, nebo jakkoliv popsat její děj, či nějak ztvárnit hlavní hrdiny - možností je mnoho☺)

2) CHVÍLE POHODY


  • Své výtvory mi posílejte na e-mail BookGirl1@seznam.cz
  • Soutěže se můžou zúčastnit všichni s doručovací adresou v ČR. 
  • Jelikož je to soutěž narozeninová, je takovým poděkování mým pravidelným čtenářům - napište mi tedy do e-mailu i jméno, pod kterým blog sledujete :)
  • Soutěž probíhá od 2.3 do 31.3.2016
  • Výherci budou 3 - dám jim vědět e-mailem, na který mi budou muset nejpozději do 72h odpovědět, jinak budu losovat jiného výherce


 Jaké výhry na vás čekají?




+ záložky, knižní ochutnávky a knižní drobnosti ☻




----------------------------------------------------

VYHLÁŠENÍ!

Hned na začátku bych chtěla všem, kteří se zúčastnili moc poděkovat. Vaše příspěvky mi, nejenže udělaly radost, ale také byly všechny moc povedené, takže bylo těžké vybrat jen tři. Nakonec jsem ale po dlouhém rozhodování vybrala tři výherce ☺


A těmi jsou :


  • Anna D - Zakázaná hra: Doupě
  • Eva S. - Pekařova dcera
  • Lenny - Drobný poklesek


Všem jsme rozeslal emaily, na které mi do 72h musí odpovědět, jinak budu muset vybrat někoho jiného.

Ještě jednou vám všem děkuji, gratuluji výhercům a budu se těšit na vaši aktivitu při dalších soutěžích.☻

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.