Co mi přišlo nového (65) :-)

Ahoj! Vítám vás u dalšího rozbalovacího článku. 
Teď přes zkouškové to mám docela hektické a na knížky a blog nemám tolik času, kolik bych chtěla..ale během pár týdnů se moje aktivita zlepší. ;)

Tak a teď se pojďme podívat na balíčky.. :)






První balíček přišel daleko rychleji než jsme čekala..a těším se, až si knihu (za odměnu) přečtu..


..rozbalujeme...


Všechny malé zázraky mě dlouho lákaly ... a teď přišla jejich chvíle! :)


A i tento balíček přišel celkem rychle, což mi udělalo radost.. :)


..ukrývá se v něm jedna krásná a známá knížka, na kterou jsem moc zvědavá..


Sedmilhářky je další kniha od Liane Moriarty, která je známá hlavně díky knihám - Manželovo tajemství, Na co Alice zapomněla a teď nově i Zamilovaná hypnotizérka. -
Opravdu jsem moc zvědavá, jak mi styl autorky sedne, protože mám dlouho v plánu pořídit si i její další díla..takže se u Sedmilhářek rozhodne. ☺
..A samozřejmě mě velmi potěšily další věcičky od Martinusu - hlavně pak tedy dopis☻ -

4 komentáře:

  1. Všechny malé zázraky mám doma, ale zatím jsem knihu nečetla☺. Sedmilhářky bych si moc ráda přečetla ☺.

    Měj se krásně a hezké počtení!
    Mimozemšťnka
    www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mi dnes přišel balíček....a Sedmilhářky mám už nějakou dobu přečtené. Na blogu mám recenzi :-)
    www.siraelxy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny malé zázraky si všichni chválí. Knihu má moje kamarádka a strašně se mi líbí přebal knihy.
    těším se na tvoji recenzi :)
    bilbovy-knihy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné přírůstky :) Na obě knížky se také chystám :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.