RC: Papírová srdce : Claire Contreras


Srdce je velkou slabinou zamilovaného člověka - je křehké a náchylné k poruše...stejně tak jako papír - .


Zklamání v životě je věc, která sice jednoho dne přebolí, ale člověk ho má stále schované v hluboko v sobě.
A zklamání z lásky bolí ještě dvakrát tolik.

Své by o tom mohla povídat Mia, hlavní hrdinka tohoto příběhu. V práci, a přáteli a v rodině se jí daří. 
Dostala novou práci jako fotografka v New Yorku, což je pro ni velká profesní i životní výhra! 
Se svým bratrem - dvojčetem - Robem jsou nerozlučná dvojka a, čím jsou starší, tím více si spolu rozumí.. a stejně naladěný vztah má i se zbytkem rodiny. Mia je bezkonfliktní, ráda se baví a se svou kámoškou Estelle mají plno společných zážitků a vzpomínek.
Bohužel tyto vzpomínky zahrnují i její zamilované odbobí💔
Dostáváme se tak lásce, což je Miia slabina.

Ještě teď si živě pamatuje, jak se šíleně pobláznila do místního rebela, po kterém pokukovala nejedna holka, a taky na to, jaké to bylo, když ho opravdu získala. Stal se jejím nejlepším přítelem, kterému řekla úplně vše i milovanou osobou, se kterou si dokázala představit budoucí společný život.
Jensen Reynolds
To on mohl a stále může zato, že se dívčí hormony dočista splašily a Mia od té doby není schopná najít si někoho jiného. Strašně ráda by na něj zapomněla a pustil do svého života jiný mužský element, ale zatím nikdo se její první lásce prostě nevyrovnal..
To by ale mu a ani nikomu jinému nikdy nepřiznala! Je to už sice pět let, ale jeho zrada ji stále pálí jako cejch, který na sobě po celé ty roky má.

Jensen na Miu ani na jeden moment nedokázal zapomenout a to i přesto, že ví, že ona už s ním asi nikdy nebude chtít promluvit. Nemá tak šanci se snažit vše napravit, a tak všechny své myšlenky a žal vkládá do svých kniha a sloupků v novinách.
Na život v New Yorku,  mimo rodné město, si už zvykl, ale když se po pěti letech vrací zpátky na svatbu svého kamaráda Olivera s jeho přítelkyní Estelle, vrací se mu všechny vzpomínky.

A právě na této akci se znovu potkává se svou bývalou láskou Miou. Neprohodí spolu sice více jak několik slov, ale díky její matce zjišťuje, že se zanedlouho bude stěhovat do NY také. A ještě větším překvapením pro oba je, když se za několik dní potkají ve stejném kolektivu v práci.

Pro Miu je to ta nejhorší možná varianta, která ji mohla potkat. Naopak Jensen chce tuto osudovou náhodu brát jako svou druhou šanci.

Dokáže se Mia přenést přes minulost, aby si nezkazila budoucnost? A co se vlastně mezi těmito dvěma mladými lidmi stalo? 





Na další knihu z této série jsem se těšila, jelikož se mi první díl líbil. Byla jsem zvědavá, jaký příběh autorka vloží do Papírových srdcí či jestli zvýší nebo sníží laťku. A musím říct, že laťku rozhodně zvedla. Oproti Kaleidoskopu srdcí byla zajímavější zápletka, celkový spád děje i hrdinové.

Mia a Jensen byli totiž úžasnou dvojicí - měli k sobě blízko jako kamarádi, byla mezi nimi chemie, ale taky se chvílemi pěkně štvali což dodávalo jejich dialogům správné jiskření. 
Dalším plusem bylo prostředí NY a práce v nocinách. 

Jednotlivé Jensenovy sloupky, které jsme si v knize mohli přečíst byly perfektním doplňkem k tomu, abychom mu mohli ještě lépe nahlédnout do mysli. 
Ačkoliv tak s Miou o jejich situaci od začátku moc nemluvil, v jeho psané tvorbě odpovídal na naše nevyřčené otázky ohledně jejich vztahu.

S tímto se autorka poprala bravurně. A také to, že jsem se zde setkali s postavami z minulého dílu bylo velmi příjemným aspektem v příběhu.
Jednoznačně tedy tuto Papírová srdce doporučuji k přečtení. Zamilovaných příběhu není nidky dost a zvláště pak těch moc dobře napsaných! ☺









Autor: Claire Contreras
Nakladatelství: Baronet
Počet stran: 392
Název v originále: Paper Heart
Série: Srdce (2)
Anotace
Ztratil jsem ji. Ne, neztratil. Odehnal jsem ji. Odjakživa byla moje nejlepší kamarádka. Neměl jsem se do ní zamilovat. Choval jsem se lehkovážně a jí to zlomilo srdce. Myslel jsem, že jsem se zachoval správně. Uběhly roky a teď se mnou musí pracovat. Připomíná mi, proč jsem se do ní zamiloval. Ale tentokrát udělám všechno, co bude v mých silách, abych ji už nikdy nenechal odejít.

Kniha obsahuje i novelu Rozdělená srdce. 


Moje hodnocení: 4,5 z 5
Nakladatelství Fragment
Za poskytnutí knihy k recenzi moc děkuji nakladatelství Baronet :)
Knihu zakoupíte ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.