Moje recenze na knížku: Každé řešení má svůj problém

Autor:Kerstin Gier
Nakladatelství: Ikar
Počet stran: 256
Série: -----
Anotace: Gerri plánuje spáchat sebevraždu, ale předtím ještě napíše dopisy na rozloučenou spoustě příbuzných a známých a nezachází v nich s pravdou právě v rukavičkách. Shodou okolností jí ale sebevražedný plán nevyjde a Gerriin život se ze dne na den stane opravdu napínavým dobrodružstvím. Neboť není snadné vypořádat se se svými blízkými, když vědí, co si o nich skutečně myslíte!

Moje počtení: Na tuhle knížku jsme náhodou narazila, když jsem šla mamce půjčovat jednu knížku z knihovny( já sama si tam knížky moc nepůjčuju). Podívala jsme se na ní hlavně proto, že jsem znala tuhle spisovatelku z trilogie Drahokamy, která se mi moc líbila, a tak jsem se podívala na anotaci na knížce abych tak zhruba věděla o co jde. 

Nápad toho, že všem lidem ve vašem okolí napíšete co si o nich ve skutečnosti myslíte, mě okamžitě dostal. I když v knížce vlastně šlo o to, že se hlavní hrdinka chtěla zabít, nedokázala jsem si nějak představit, že by tahle autorka vytvořila nějaký děsivý psycho-thriller :D Takže jsem si jí koupila za peníze k narozeninám a vůbec nelituju-ba naopak 

Moje hodnocení:

Námět u téhle knížky byl rozhodně originální, a to bylo na téhle knížce suprovní!
Jak už jsme psala, někoho by mohlo trochu vyděsit, že hlavní zápletka byla v tom, jak hlavní hrdinka plánovala svou sebevraždu. Ale i takovéto téma bylo v podání Kerstin Gier vtipné.
Zní to asi divně já vím, ale prostě u té knížky se prostě nešlo nesmát!
Ani si nedovedu představit co bych dělala, kdybych každému bez zábran napsala co si o něm myslím s představou, že oni mi nebudou moct nikdy vynadat a NEVYŠLO by mi to! :D
A právě s tím se musí vypořádat Gerri-hlavní hrdinka příběhu, která pracuje jako spisovatelka, což skoro všichni v její rodině nepovažují za plnohodnotnou práci (Nechápu proč!!! kdyby nebylo spisovatelů, tak nemám na co psát recenze! :D ).
A další věc se přidá k další, a proto se nakonec Gerri dostane k myšlence sebevraždy.-víc detailů nebudu prozrazovat, nechci tu dávat moc SPOILERY! :D
Bylo dost vtipné, jak se na svou "akci" připravovala. Všechno totiž brala úplně s nadhledem-jako například: koupila si ty nejhezčí a nejdražší kalhotky, aby po ní zůstaly jen pěkné věci :D
V jednu chvíli mi jí bylo líto, ale ten lítostivý pocit mi dlouho nevydržel a vystřídal ho záchvat smíchu! ANO, takové výkyvy v knížce byly, ale nakonec převážily záchvaty smíchu!!
Celému příběhu dodalo i to, že jsme si mohli v jednotlivých kapitolách přečíst dopisy, které Gerri poslala svým příbuzným a dokonce taky svému novému (hezkému) šéfovi!!! :D....
Dál nic prozrazovat nebudu , jen řeknu, že knížka rozhodně stojí za to a já ji vřele doporučuji !! :)

PS: Myslím, že po dopsání recenze se do ní půjdu začíst! :D

Hvězdičky: 4 z 5




2 komentáře:

  1. Knížka vypadá zajímavě, pěkná recenze :))

    OdpovědětVymazat
  2. :)) Je fakt suprová! Pokud se chceš u knížky vážně nasmát, tak Ti ji vřele doporučuji, protože tahle knížka je humorná od začátku až do samého konce!! :))

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.