Dnešní krásná zásilka! :-)

Dnes mi domů přišel krásný milý balíček od Daffodily z Hnízda zvrhlé narcistky a já jsem se na něj moc těšila.
Takže hned jak jsem ho vytáhla ze schránky šla jsem ho rozbalit :)
Čekala v něm na mě nádherná záložka s Mauglím, kterou jsem vyhrála ve facebookové tipovačce ;-)
Záložka je nádherná-ještě víc než na fotce :P a já jsem moc ráda, že ji můžu vlastnit! :3
Společně s ní mi přišel i milý dopis :-) a krásná vizitka Hnízda :-)
Ještě jednou moc děkuju!!!! :-))))

A tady už se na onu nadílku můžete podívat ;-)


Milý dopis, který mě potěšil :-)

A tady je samotná záložka v plné kráse!! :-))

2 komentáře:

  1. Ty jsi mi věnovala i místo na blogu, to je od Tebe milé! :) Jsem moc ráda, že se Ti záložka líbí a udělala Ti radost. :) A že se po cestě nikde nezatoulala. :)) Ať spolu projdete spoustu krásných příběhů! :)

    Hnízdo zvrhlé Narcisky

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.