Čtecí koutek :-)


Dnes je tu trochu netradiční článek, a to věnovaný vysněnému čtecímu koutku.
Podobných článku už je na internetu, takže snad ani nemusím spát, že mě také oslovil e-shop favi.cz, abych se zapojila do březnové soutěže o knihovnu.
Jako správná čtenářka jsem si tuto příležitost nemohla nechat ujít (Ačkoliv jsem ji tedy stihla tak tak! Jelikož jsem to teď s volným časem měla docela na hraně..).




Hned ze začátku musím říct, že moc nejsem !"machr" na technické úpravy fotek :D. Na střední škole mi to šlo, ale teď jsem zjistila, že  mam prostě okno :D.
Snažila jsem se tedy, aby koláž vypadala alespoň trochu dobře.

 

V mém vysněném čtecím koutku by mi stačila jedna pohodlná lenoška, pořádná dřevěná knihovna!♥, stolek, na který bych si mohla odkládat hrnky s čajem, měkounký koberec s vysokým vlasem, klasické bílé světlo ve tvaru koule, které by dělalo večer dokonalý útulný dojem a romantické hodiny s ptáčkem a klíčkem.

Nemám moc ráda přehršelo barev a modernu. Daleko raději mám rustikální styl, který jsem také použila zde.
Stačí totiž jeden krásný a pořádný kousek nabídku či dekorace než plná místnost nic neříkajících věcí. Proto jsem i svůj čtecí koutek zbytečně nepřeplácávala.
Kombinace bílého a středně tmavého dřeva bude aktuální podle mě vždy, což dělá z celkového stylu pokoje styl nadčasový. (každý má vkus jiný, tohle je pouze můj názor ;) )


Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.