RC: Skóre - Ellen Kennedy

Výsledek obrázku pro skore elle kennedy


Výsledek obrázku pro score elle kennedy
V tomto díle se seznámíme s nejlepší kamarádkou Hanny, Allie. Je to začínající herečka, která to se vztahy nemá moc lehké. Pořádného přítele neměla pěkně dlouho a podle nynější situace to ani nevypadá, že by se mělo něco změnit. Proto je pro ni docela těžké trávit volné chvíle ve skupince charismatických hokejistů - zvláště pak v přítomnosti Deana.
Ten je přesným prototypem kluka, kterého by se měla bát každá holka toužící po vztahu. Je krásný, výřečný a ví přesně, co chce..a to jen záležitost na jednu noc. Holky střídá jako ponožky a co se týče vztahů, žije spíš sám pro sebe. Ačkoliv je o něj velký zájem a každá holka by dala nevím co, aby s ním mohla být, on je se svým přelétavým životem naprosto spokojený a do žádného vztahu sse rozhodně nehrne.
Je tedy jasné, že tito dva jsou jako magnety s naprosto opačným magnetickým pólem. Jenže, jak se říká, protipól se přitahují!
Nepotrvá tedy dlouho a jedné propařené noci, po mnoha tequillách se Allie přestane ohlížet na své zásady a rozhodne se, že Deanovi alespoň jednou podlehne.
A tak se nyní karta zcela obrací.
Dean je ten, který žadoní o přídavek a Allie naopak ta, která se další eskapádě všemožně brání.


Má nenapravený sukničkář u Allie další šanci?
A jak tento vztah může nakonec dopadnout?

Výsledek obrázku pro sex tumblr
Elle Kennedy přichází z dalším dílem do své populární série Off-Campus. Po předešlých dvou dílech, které byly velmi povedené, se dostáváme k dalšímu páru, a to k Allie a Deanovi.
V porovnání s předešlými díly, musím bohužel říct, že mě bavil nejméně. Téma bylo (pro mě) až moc klišoidní a ani hlavní hrdinové mi moc nesedli. Celkově zde nebylo ani tolik humorných scén, kdy mezi sebou hlavní hrdinové měli neustále nějaké malé rozepře a slovní potyčky. To mi tu scházelo asi nejvíce, protože právě takový náboj v knize dělá velmi mnoho.
Autorka už v tomto díle nedokázala navodit takovou chytlavost příběhu a některé pasáže mi přišly vyloženě dlouhé a "vycpávané" nepotřebnými informace a zápletkami. Bylo mi to celkem líto, protože jsme si tuto sérii velmi oblíbila, ale třetí díl byl pro mě zklamáním.
Návrhem a Omylem si Elle Kennedy nastavila určitou laťku, a tak pro mě tyto díly zůstávají (zatím) TOP. Uvidíme, jestli další díl - Plán - bude lepší než Skóre.

Neříkám ale, že je kniha úplně špatná. Na letní dovolenou a odreagování úplně stačí, a pokud nejste v dějové lince nároční jako já, bude se vám kniha líbit třeba i víc než mě. Přestože mě tento díl mírně zklamal, zůstává tato série jako má oblíbená a já se těším na další díl!



Moje hodnocení: 3,5 z 5


Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.