RC: Temné hlubiny - Robert Bryndza

Temné hlbiny

Minulost vypluje na povrch, i když ji pohřbíš hluboko...

Tentokrát začne všechno úplnou náhodou.
Výsledek obrázku pro robert bryndza dark water

Kdyby se vyšetřovatelé nezabývali drogami, nikdy by nedostali tip, kde hledat zásadní informaci. Nikdy by ji také nešli hledat do Hayeského lomu, kde by kromě ní nenašli i kostru malé holčičky. Stačila jediná událost, aby se hnulo hned několik věcí zároveň.
Na povrch vyplavou klíčové informace o dávno zapomenutém případu sedmileté ztracené holčičky. Od jejího zmizení už uběhlo bez mála šestadvacet let. A kdyby policie nehledala důkazy ohledně dealerství, minulost by zůstala bez rozhřešení.
Před Erikou nyní stojí nelehký úkol.
Před šestadvaceti lety se ztratila malá holčička, Jessica Collnsová, a nyní se bude muset celý proces znovu obnovit. Všichni, kteří marně čekali na vysvětlení, nyní získali novou naději, že konečně zjistí, co se onehdy stalo.... A hlavně, že únosce (možná i vrah) bude konečně odhalen.

Minulost jako taková s sebou ale vždy nese něco, co je celkem nepříjemné, a tak i pro Eriku nebude tento případ procházka růžovým sadem.
Dokáže i nyní přijít všemu na kloub? Má šanci zjistit, jak to před lety opravdu bylo? Zvítězí spravedlnost?




Hned po dočtení Nočního lovu jsem se pustila do další knihy o kriminálním vyšetřování Eriky Fosterové. I v této knize dokázal autor vytvořit zcela jiný příběh.
Tento díl, třetí, si mě hned po přečtení anotace získal tím, že v něm Erika řešila případ, který je v podstatě čtvrt století starý. U takto laděných detektivních příběhů mám ráda ten fakt, že i když už si všichni mysleli, že je vše "uzavřené", stačí jedna informace a celý případ se může znovu otevřít.

Temné hlubiny mě opět dostaly. Nečekala jsem, že bych si Roberta Bryndzu až tak oblíbila, ale opak je pravdou. Zatím všechny jeho knihy byly napínavé, tajemné a zcela mě pohltily (i když byly chvílemi celkem drsné).

Erika pro mě byla sympatickou kriminalistkou, která kromě případů v práci měla také své vlastní osobní problémy. Autor z ní prostě udělal ženu z masa a kostí, která kromě vražd řeší i vztah, přátele nebo rodinu. 

Ze tří knihy, které jsem od tohoto autora četla, se mi asi tato líbila nejvíce. Nevím, jestli to bylo tím, že se tady řešil případ z minulosti, ale příběh mi celkově nejvíc sedl a připadal mi nejzajímavější.

Knihy od tohoto autora můžu všem čtenářům, kteří si potrpí na kvalitní detektivky, jen doporučit!



Výsledek obrázku pro dark water gif



Moje hodnocení:  5 z 5


Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Grada
Knihu můžete zakoupit ZDE


Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.