RC: Chci tě - Jen Frederick


Chci tě zachránit. 
Chci tě chránit. 
Chci tě. 

Láska, která začala jako rodinná náklonnost. 
Zní to divné, já vím ale přesně tohle dostanete v knize Jen Frederick.

Leka je dítě ulice. Proto aby přežil zaprodal sebe i svou duši práci, se kterou se rozhodne nechce chlubit. Jeho výhodou je, že je vysoký, pálí mu to a nebo ji se manipulovat se zbraní. Právě tento um ho zachrání před chudobou a on si začne Strada peníze na nový život. 
Jednoho večera, při "akci", narazí na malou holčičku, která je vyděšená a očividně nemá kam jít. I když je Leka na první pohled drsňák, jeho srdce mu nedovolí, aby ji nechal v noci na ulici a vezme ji s sebou příbytku, ve kterém na černo pobývá. 
Dívce dá jméno Bitsy a od té doby už peníze nestrafa jen pro sebe, ale také pro jeho novou schovanku.

Během let si pořídí lepší bydlení a Leka se postará o to, aby Bitsy chodila řádně do školy a měla vše, co může mladá dívka potřebovat. Pro okolí se stane jeho sestrou a nikdo nemá sebemenší podezření, že by vedle sebe mohli vlastně žít dva úplně cizí mladí lidé. 
Dny plynou a než by se jeden nadal nestojí před ním ta samá holčička kterou zachránil z ulice, ale mladá dívka která jen jen o pár let mladší než její zachránce. Leka najednou začne pociťovat něco, co by rozhodně nebylo dobře ani pro jednoho z nich. Dopřeje si tedy od Bitsy odstup a pošle ji ze dne na den studovat daleko od něj. 
Nepočítal ale s tím, že se ped jeho prahem jednoho dne objeví 19 léta odhodlána dívka, která předčasně ukončila studium a má před sebou jediný cíl.
Dostat Leku.



Na knihu jsem byla velmi zvědavá, jelikož mám romantické knihy od Baronet moc ráda. Jsou příjemné na volné chvíle nebo na letní čtení. První stránky mě hned vtahly do děje a já jsem byla nadšená. Bohužel euforie po čtvrtce knihy odezněla. 
Děj se vlekl a já jsem se musela přemlouvat abych dala autorce šanci. 
A celková zápletka. No nevím, moc mi nesedla. Neříkám, že byla špatná. To vůbec ne. Nápad autorce musím pochválit, protože ten byl dobrý. Ale spíš jeho převedení na stránky knih pokulhával. Čekala jsem od příběhu trochu víc. 
Trochu víc humoru. 
Trochu víc chemie.
Trochu víc reálu. 

Samotná dvojice hrdinů mi taky moc nesedla. Nevím, nějak mi u nich chyběly emoce a sbližování část. Byl mezi nimi velmi hluboký vztah, ale ti jiskra nebo okouzlení jsem postrádala.

Každý má samozřejmě jiný vkus, já ale zůstává věrná Elle Kennedy, Vi Keeland a Samante Youngove. 


Moje hodnocení : 3 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete zakoupit ZDE

1 komentář:

  1. Nápad zajímavý, ale po tvé recenzi jsem usoudila, že si knihu spíš nechám ujít. :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.