Sladká políbení (5)

O co jde?
Cílem pátečního meme je napsat z knihy (nemusí být nejnovější) zamilovaný úryvek :-)
Pozor může obsahovat SPOILERY!



Počkám na tebe
J.Lynn


„Avery?“
Zavřela jsem oči. „Co?“
„Ještě ses nikdy nelíbala, že?“
Pulz mi vyletěl do závratných výšin. „Ne.“
„Tak jen abys věděla,“ podotkl, „tohle není polibek.“
Otevřela jsem ústa a v tu chvíli přitiskl rty na moje. Sladce je zkoumal, neskutečně něžně a měkce a příliš rychle skončil. 
„Tys mě políbil,“ vydechla jsem a mačkala prsty jeho svetr. 
„To nebyl polibek,“ promluvil a otřel se přitom o mé rty. Celá jsem se chvěla. „Pamatuješ? Kdybychom se políbili, pak by to, že jedeš se mnou domů, mohlo znamenat něco mnohem vážnějšího.“
„Ach. Aha.“
„Tohle taky není polibek.“
Když se na mé rty přitiskl podruhé, celou mě to pohltilo a probralo. Nedokázala a nechtěla jsem myslet na nic jiného než na jeho rty. Příjemné teplo mi putovalo dolů po krku, přes ňadra a níž, až mezi stehna. Líbal mě něžně, mapoval moje rty svými. Něco hluboko uvnitř mě rostlo, otvíralo se a bolelo. Přitiskla jsem se k němu celým tělem, zatímco on se otočil a já skončila na zádech. 
Cam zůstal nade mnou, jeho silné svaly se mi pod rukama napínaly. Jeho ústa se pořád tlačila na moje. Nikde jinde jsme se nedotýkali a já si nebyla jistá, jestli mám cítit úlevu, nebo zklamání. Ale jeho rty… Ach, bože, jeho rty byly neúnavné. Začala jsem mu polibek vracet, pomalu a neobratně, zatímco on líbal sebejistě a zkušeně. Znepokojovalo mě, jestli něco nedělám špatně, ale když se mu z hrdla vydral hluboký povzdech, skoro zavrčení, instinktivně jsem věděla, že se mu to líbí. Celé tělo se mi třáslo, bolest narůstala a byla sama o sobě děsivá. 
Cam polibek prohloubil, přiměl mě otevřít rty. Když jeho jazyk vklouzl dovnitř a olízl můj, moje smysly se roztočily na plné obrátky. Ten pocit mě pohltil a jeho jazyk se nořil hloub. Úplně jsem tomu propadla, svírala jsem prsty a natahovala krk. Chutnal po čokoládě a myslela jsem, že vyskočím z kůže, když se mi v žaludku probudila touha a následovala ji lehká panika. Ale ta rychle zmizela, jakmile mi jazykem olízl patro. Když nakonec zvedl hlavu, stiskl mezi zuby můj spodní ret a mně uniklo potěšené zakviknutí. Oba jsme ztěžka dýchali. 
„Pořád to ještě nebyl polibek?“ zeptala jsem se. 
Cam se posadil a vytáhl mě do sedu s sebou. Jeho oči modře žhnuly a já se celá červenala. Ňadra se mi prudce zvedala a klesala. Rukama jsem stále svírala jeho paže. Cam zvedl ruku, pohladil můj spodní ret a potom se ke mně znovu naklonil. 
„Ne, to nebyl polibek.“ Provokativně a slibně se otřel rty o moje. „To bylo na dobrou noc.“

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.