RC: Noční můry! - Kirsten Miller, Jason Segel

Autor: Kirsten Miller, Jason Segel
Nakladatelství: XYZ
Počet stran: 376
Název v originále: Nightmares!
Série: ---
Anotace:
Dobrou noc, Charlie! Ale na spánek zapomeň… Za zavřenými víčky číhá strach!

Charlie Laird, žák sedmé třídy z malého městečka jménem Cypřišový Potok, se už tři měsíce pořádně nevyspal. Sotva začne dřímat, ocitne se v divném světě, kde se to hemží čarodějnicemi, skřety, hady, upíry, prostě veškerými hrůzami, jaké si lidská fantazie dokáže vymyslet. Straší tu i klauni nebo huňatí bílí králíčci! Ale jedna noční můra je ze všech nejhorší – ta, se kterou se musí Charlie vypořádat, jinak se z říše zlých snů už nikdy nedostane a navíc přivede do záhuby své kamarády, rodinu a celé město.




Měli jste jako malí noční můry? Pokud ano, tak to budete jistě soucítit s hlavním hrdinou tohoto příběhu, Charliem.
Ten se každou noc ve svém snu ocitá v temném světě, kde na něj čeká ošklivá čarodějnice její ještě ošklivější kočka. Abychom ale této noční můře přišli na kloub, musíme se vydat na úplný začátek Charlieho chmur.
Když bylo Charliemu osm let, umřela mu jeho maminka. To už je samo o sobě strašlivá životní událost. To ale bohužel není vše. Jeho tatínek se před nedávnem znovu oženil a on i jeho mladší bratr se museli přestěhovat do macešina fialového domu, který vždycky naháněl Charliemu strach.
A právě tady v tomto domě se začali Charliemu zdát ty otřesné sny, ve kterých ho zlá čarodějnice zavírá do klece. Jelikož už ale nepatří mezi malé děti, ví, že noční můry nejsou skutečné, a že z nich člověk snadno dostane tím, že se probudí.
Co když se ale najde výjimka? Co když existuje místo, kde se tyto výplody naší fantazie stávají skutečnosti, a tak nás před nimi žádné probuzení nemůže zachránit?



Noční můry! mě uchvátily svou obálkou – krásně fialový obal, který zdobí onen tajemný dům, do kterého se Charlie přistěhuje je prostě dokonalý!
A samotný příběh už vše jen došperkoval. 
Líbilo se mi, že příběh celou dobu provázela tajemná atmosféra, kterou ještě utvrzovaly ilustrace, které se v knize nacházely.
Od začátku až do konce jsem se od příběhu nemohla odtrhnout a byla jsem zvědavá co si na čtenáře autor za každou kapitolou překvapil. 
Byla jsem velmi překvapená, jakou měl představivost, jelikož dokázal vytvořil úžasnou říší lidských snů a nočních a můr a dokázal příběh vyrovnat tak, že chvílemi jsme se s hrdiny báli a za chvíli jsme se museli smát vtipům, které se na nás připravil.
Charlieho příběh mě velmi překvapil a já jsem moc ráda, že jsem si ho mohla přečíst!
Rozhodně ho doporučuji všem čtenářům, kteří mají jen trochu rádi příběhy s kapkou nadpřirozena, tajemna a humoru, stojí za to. :)





Moje hodnocení: 5 z 5
Za poskytnutí knihy k recenzi moc děkuji e-knihkupectví Albatrosmedia ☺
Nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.