RC: S láskou Rosie - Cecelia Ahern

Autor: Cecelia Ahern
Nakladatelství: Motto
Počet stran: 448
Název v originále: Where rainbows end
Série: ---
Anotace:
Nejlepší přátelé Rosie a Alex se musí vinou osudu rozloučit na neurčito, aniž by si dokázali navzájem přiznat pravdu o svých citech. 
Jejich přátelství pokračuje dlouhé roky pouze prostřednictvím e-mailů, dopisů a dlouhých telefonních hovorů, které si vyměňují přes oceán. 
Žijí své vlastní životy a hledají štěstí a „poklad na konci duhy“. 
Přijdou na to, že ho mají na dosah ruky už dávno a dostane jejich láska druhou šanci?





Říká se, že mezi chlapce a dívkou nemůže existovat přátelství, jelikož jeden z nich chce vždycky něco víc.
Je těžké říct, jestli je to stoprocentní pravda nebo ne, protože vždycky se může najít nějaká výjimka.

My se ale budeme zabývat příběhem dvou přátel,kteří spadají do kategorie, když ten druhý ( v tomto případě oba dva) chce něco víc.
Alex a Rosie jsou nejlepší kamarádi už od dětství. Snad každý den si spolu hráli, posílali si psaníčka a ve škole to byla nerozlučná dvojka. 
Říkali si úplně všechno a nevadilo jim ani to, že si na jejich povídání a posílání dopisů stěžoval jeden učitel za druhým
Jak šla léta, tak se i Ales s Rosie měnili. Už neřešili prkotiny nebo to, jestli jeden druhému přijdou na narozeninovou párty. Prošli společně pubertou, kdy si oba utahovali se zamilovaných párů až si i oni jednoho dne chtěli najít druhou polovičku.
A právě v této době Rosie zjistila, že asi k Alexovi cítí trochu něco víc než jen přátelství. 
Život jde ale dál, oba zažívají svá různá poprvé s každým jiným a všechno se v životě tak nějak začalo komplikovat. Dospělácké problémy přeci jenom nejsou nic moc a k tomu všemu se každý ocitl na jiném místě na mapě a jim tak zůstalo jen dopisování přes emaily.
Může takové přátelství vydržet napořád? A vyléčila se Rosie po letech ze své náklonnosti vůči Alexovi?




Na tuto knihu jsme se hodně těšila, ale bohužel jsem byla docela zklamaná. Styl autorky mi vyhovoval – vyprávění jen skrze emaily mi přišlo velmi originální - , ale jinak mě příběh bohužel moc nechytl. Čekala jsem, že bude příběh prostě celkově trochu jiný. 
Asi do poloviny knížky jsem se ještě bavila, ale od půlky už mi přišlo všeho až moc – moc komplikací, moc uběhlých let a moc stránek, které jsem ještě nepřečetla, což mi jasně naznačovalo, že než se dostanu ke konci příběhu, uplyne v příběhu dalších spoustu let.

Všechno mi přišlo až moc natahované a naopak konec autorka docela odbyla .
S láskou Rosie mě tedy nenadchlo tak, jak jsem očekávala, ale třeba se vám bude líbit víc. ;)


Moje hodnocení: 3 z 5
Za poskytnutí knihy k recenzi moc děkuji e-knihkupectví Albatrosmedia ☺
Nakladatelství Fragment

3 komentáře:

  1. Knihu a následně po dočtení i film mám v plánu a mám od toho vééélká očekávání, tak jsi mě teď docela postrašila :O

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si naopak S láskou Rosie ohromně zamilovala :) Ale chápu, že to není pro každého ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda pláču pokaždý když ji čtu, haha. Myslela jsem, že romantické knihy nečtu, ale u Větrné hůrky jsem taky brečela, takže na tom asi něco bude :D

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.