RC: Rockový polibek - Kylie Scott

Výsledek obrázku pro rockový polibek


Láska si políčila na dalšího, čtvrtého, člena Stage Dive.



Výsledek obrázku pro kylie scott
Poslední díl této rockerské série vypráví o vztahu Bena a Lizzy.
Hned na začátku se mladá hrdinka dozvídá, že se dostala do velmi prekérní situace - otěhotní.
Toto zjištění jí okamžitě obrátí dosavadní život vzhůru nohama.
Nejdřív ale musí vyjít najevo, kdo je otcem..a to nám Lizzy ukáže díky svým starým vzpomínkám.

Jak se za pár stránek ukáže, novopečeným tatínkem bude Ben. Baskytarista po kterém Lizzy pálí už pěkně dlouho, ale všichni jí nařizovali se od něj držet dál - jelikož "Co je v domě, není pro mě".

Jak je ale známo, zakázané ovoce chutná nejlépe.

Lizzy se tedy nenechá nikým odradit...a po jedné tajné noci, kdy jí Ben podlehne se všechno změní. A to nejen pro ně, ale i pro celou kapelu.
Nejenom kvůli tomu, že Lizzy otěhotní, ale také proto, že budou muset oba čelit realitě a hlavně celé partě, která byla proti jejich vztahu ještě před jeho započetím.





Výsledek obrázku pro kylie scott deepNa čtvrtý díl série Stage Dive jsem byla hodně zvědavá, jelikož předešlé díly se mi líbily hodně. Tentokrát se příběh točí okolo Lizzy a Bena a jejich nečekaného přírůstku, který vznikl jedné nečekané vášnivé noci.
Jejich vztah se tedy odehrával trochu opačně. Nejprve Lizzy čekala dítě, pak se usmířila s Benem až nakonec mezi nimi vznikl plnohodnotný vztah.

V příběhu jsme se setkali i se všemi ostatními hrdiny, které známe z předešlých tří dílů, což bylo velmi milé. Z pohledu Bena a Lizzy jsme se tak mohli dozvědět, jak se vztahy ostatních členů skupiny vyvíjely nadále.
Celkově musím říct, že se mi tento díl líbil nejméně. Zápletka byla vymyšlená dobře a také nevraživost mezi členy skupiny, kvůli Benově povaze, se mi v příběhu líbila, ale s hlavními postavami mi autorka moc nesedla.
Lizzy byla na můj vkus až moc vyzývavá a šla si za svým až moc tvrdě. V předešlých dílech se všechny dvojice daly dohromady tak nějak pozvolněji a za stejné účasti obou stran, tady mi ale Lizzy vyloženě vadila.
A bohužel ani Ben mi moc nesedl.
Tohle všechno jsou ale pouze mé subjektivní názory, které se samozřejmě budou lišit podle čtenáře. Takže vás klidně Rockový polibek může nadchnout daleko víc než předchozí díly. ;)

Kylie Scott vytvořila moc dobrou sérii o čtyřek rockerech, kteří tváří tvrději než ve skutečnosti jsou. Jsem moc ráda, že jsem se k ní dostala, protože její přečtení rozhodně stojí za to.☺





Moje hodnocení: 3,5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu zakoupíte ZDE
Nakladatelství Fragment

Srovname.cz vám poradí, kde nakoupit knihu Rockový polibek nejlevněji.

1 komentář:

  1. Tuto sérii vůbec neznám, ale vypadá to na něco, co by se mi opravdu mohlo líbit. Pěkná recenze :-)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.