RC: Falešný román - Magdalena Mintová

Výsledek obrázku pro falešný román


Ponořte se do nevšedního románu plného humoru a potřeštěných hrdinů


V tomto příběhu se setkáváme se skoro třicetiletou (sice až za tři roky, ale přeci jenom) Emou Studenou, která nám už od prvních stránek může připomínat stejně rozpoloženou, nespokojenou a hlavně potřeštěnou Bridget Jones. Oproti Bridget je ale Ema stále pod ochrannými křídly svého zámožného otce, který ji vydržuje. Aby v jeho očích nebyla jen dceruška, která chce "koláče bez práce" , dělá, že něco dělá. Respektive se snaží napsat román.
Výsledek obrázku pro falešný románNo, každá jiná dívka by tuto tvorbu označila spíše za vedení obyčejného deníku, ale Ema se má za hotovu spisovatelku. A jak to tak bývá, "tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu až se ucho utrhne", a tak i na Emu jednoho dne dojde.
Jejímu otci už přetečou nervy a nechá Emu svým vlastním osudem. Vystěhuje ji do bytu a to je to poslední, co pro ni udělá. Ema se najednou ocitne sama proti celému světu a bude se muset naučit stát na vlastních nohou. Nic jiného jí taky nezbude, jelikož jí otec zablokuje všechny cesty k rodinným financím.

Z rozmazlené, ufňukané a potrhlé Emy se bude muset stát dívka, která má svůj život pevně v rukou, aby mohla tohle vše vydržet. Dokáže to ale? Dospěje? A dokáže si svou potrhlostí nepřivodit další maléry na krk?





Na tuto knižní novinku jsem byla opravdu hodně zvědavá. Podle anotace se mi kniha líbila, a když se k ní přidaly ještě ohlasy knižních čtenářů, které knihu vychvalovaly skoro až do nebe, měla jsem jasno.
Co mě velmi mile potěšilo, byl styl, jakým vyl celý příběh psaný. Jednotlivé zápisky byly vedeny jako v deníku, což dodávalo ještě více na humoru a celkově na čtivosti. Díky tomu jsme se mohli do Emina příběhu ještě více dostat a být jeho součástí.
Opravdu se nedivím, že si Falešný román mezi čtenáři vybojovat přízvisko "Nejvtipnější román roku". Autorka Emě naložila tolik humorných a satirických příhod, že jsem si mnohdy připadala, jako bych se v knize setkala se sestrou výše zmiňované Bridget.

Upřímně jsem ani nečekala, že by mě kniha až tak pohltila, a o to víc jsem si ji oblíbila. Falešný román rozhodně doporučuji všem milovníkům humorným příběhům s hlavní hrdinkou, která na sebe stihne během pár stránek přivolat hned několik katastrof!


Moje hodnocení :  5 z 5

Za poskytnutí knihy děkuji společnosti Euromedia.
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.