RC: Rebelské srdce - Penelope Ward, Vi Keeland


A máme tu pokračování lásky na horské dráze!


Zamilovali jste se do prvního dílu o dvou protikladech, mezi kterými to od první nanosekundy zajiskřilo? Bavily vás britské dialogy mezi playboyem a holkou, která ho chtěla každou větou zpražit? V tom případě si NEMŮŽETE nechat ujít toto vynikající a dlouho očekávané pokračování. 

Po dočtení prvního dílu, jehož zakončení bylo "čtenářsky devastující", jsem se Rebelského srdce nemohla dočkat. Autorky záměrně na konci prvního dílu před čtenáře postavily neprošlo nečekaný (a taky trochu šílený) zvrat, který kartami našich hrdinů opravdu pořádně zamíchal. Bylo opravdu těžké poté čekat na vydání Rebelskeho srdce. 

Já osobně jsem nevydržela a knihu jsem si přečetla ještě v originále!

Související obrázek
Rush a Gia si už v minulém díle prošli nejedním skaliskem, ale tentokrát měla pro jejich vztah prijit poradna zkouška. Do hry se totiž dostává někdo z minulosti, který otřesné jejich přítomnosti, a nenávratně tak zasáhne do jejich budoucnosti. 
Vztahy nidky nebyly žádný med a v tomto díle se to jen potvrdí. U mnoha kapitol se projeví Rushova horká hlava která situaci moc neprospeje, ale bez toho by to prostě nebyl Rush. Gia naproti tomu bude mnohdy jednat až moc rozvážně (nebo spíš tak, aby "nikomu" neublížila), což taky moc nepřidá. 
Tihle dva tak nějak během kapitol jednoznačné dokážou, že je k sobě osud nespojil náhodou. 

Tento díl byl ještě o něco emotivnější a hlavně daleko napínavější. Od první stránky bylo jasné, že bude vše jako na horské dráze, ale realita byla ještě o něco bláznivější. 

Související obrázek
Knihu nešlo odložit, takže jsem ji přečetla (i v originále) za jedno odpoledne. A opravdu klobouk dolů. Autorka se podařilo vykouzlit opět příběh, který vás chytil za srdce a nepustil. Rush byl stejně k sežrání jako v díle prvním ( i když mě někdy stvala jeho ješitnost a zabedněnost) a Gia byla opět stejně potřeštěná, "samostatná" a hrdá. 
Vzhledem ke komplikacím, které pro ně autorky vymysleli, byl jejich vztah vykreslení velice krásně. Rebelske srdce ukázalo, že ve vztahu opravdu nestačí pouze zamilovanost. A že pokud i po ní chtějí být lidé spolu, napříč všem překážkám, je to opravdu láska na život. 

Za mě top kniha! Doporučuji! 


Související obrázek





Moje hodnocení: 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.