RC: Když ti život dává kapky - Lauren Weisberger



Ve třech se to lépe táhne


Lauren Weisberger přichází s novou knihou, která nás dovede do Hollywoodu ke třem ženám - Emily, Karolině a Miriam. Každá z žen je zcela jiná, a asi právě proto si navzájem rozumí. Doplňují se, jsou si navzájem oporou, přítelkyněmi i vrbami.
Na všechny tři si život připraví různé překážky, které nebudou pro žádnou vůbec lehké. Ale jak se říká, když je vás víc lépe se to táhne → no a to stejné bude platit i pro naši trojici.
Navzájem si budou "krýt záda", řešit spolu všechny neduhy a snažit se postavit světu, kde jsou pomluvy, intriky a lži na denním pořádku.

Ačkoliv se jednotlivé životy žen - Karolina je krásnou hvězdou, bývalou tváří L´oreal a manželkou senátora, Miriam je zase uznávanou advokátou a Emily je konzultantka hvězd v Hollywoodu - vypadají dokonale, všechno pozlátko není takové i zblízka. Každá má své "kostlivce", které se začnou hlásit o slovo.



Výsledek obrázku pro hollywood tumblr


Kniha byla příjemná a oddechová. Autorka vytvořila prostředí, které mi připomnělo její předešlé díly, jelikož jsme se dostali do "velkého světa" Hollywoodu. Hlavní hrdinky měly dobrou charakteristiku i vykreslení, a i když byla každá jiná, vytvářeli zajímavý trojlístek.
Co se týče příběhu a celkového napětí, tak tady kniha, dle mého, trochu pokulhávala. Nevím, nějak jsem se do ní nemohla začíst a některé pasáže a kapitoly mi přišly zbytečně dlouhé. Asi jsem si zvykla číst knihy s jinou tematikou, ale Lauren mě nedokázala příběhem nadchnout natolik, aby ho vyloženě "hltala". Kolikrát jsem knihu chtěla vyloženě odložit a pořád jsem uvažovala, jestli nudnější pasáže nemám přeskočit. Někdy bych s popisu ubrala a spíše bych přidala na dějové lince. I u minulých knih jsem u této autorky měla podobný problém - vždycky má dobrý rozjezd, zajímavý nápad, ale něco tomu chybí. Jakoby své myšlenky neuměla přeformulovat tak, aby kniha byla jasná, dobře čitelná a atraktivní.
Neříkám, že se mi v globále nelíbila, to ne, ale nebyla taková, že bych ji zařadila do knih, ke kterým se budu vracet.
Je to škoda, protože potenciál měla velký. 
Nicméně, to, že nesedla vyloženě mně, neznamená, že jiné čtenáře nepotěší. :-)


Výsledek obrázku pro 3 girls tumblr

Moje hodnocení : 3 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Baronet
Knihu můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.