RC: Exorcismus mé nejlepší kamarádky - Grady Hendrix


Co všechno dokáže zdolat pravé přátelství..?

Abby a Gretchen
Dvě kamarádky, které potkalo něco zcela nečekaného.

Přátelství těchto dvou dívek bylo vystřižené jako z hollywoodského filmu. Jedna bez druhé neudělala ani krok. Řešily spolu všechny možné problémy - rodinu, kamarádky, kluky - a každý by o nich mohl říct, že to typické BFF. Taková to pouta také k pubertálnímu věku patří, no ne?

Jednoho večera se ale mezi ně dostane klín. Ale rozhodně ne takový jaký byste mohli čekat na první pohled- nepůjde o soupeření o pozornost stejného kluka, či o trumfování v módě-. Ne, Abby a Gretchen se stane něco mnohem drastičtějšího.

Jednou v noci se Gretchen ztratí sama v lese. Nikdo neví, kde je. Každého už v hlavě napadá ten nejhorší možný scénář, co se mladé dívce mohlo zdát. Abby se ale nechce vzdávat bez boje a jde svou nejlepší kamarádku hledat. Muka, která všichni prožívají, trvají až do brzkého rána, kdy se Gretchen podaří najít. Všichni jsou celí šťastní, že je zpátky živá a zdravá.

Jenomže Abby začne mít pocit, že s její kamarádkou je něco v nepořádku. Nejenže si všimne mnoha škrábanců, která na sobě Gretchen má, ale také něco v jejím chování se změnilo. Jakoby to ani nebyla ona. Ze začátku si to samozřejmě nechce připustit, ale čím více času plyne, tím více změn si Abby všímá. A když se začnou i v okolí dít divné věci, Abby je podezíravá čím dál víc.

Co se to s Gretchen děje? Je to opravdu ona? Má něco společného i se záhadami z okolí?



Výsledek obrázku pro exorcismus mé nejlepší kamarádky


Na tuto knihu jsem opravdu velmi zvědavá, jelikož jsem podobný žánr ještě nečetla. Tím pádem jsem nevěděla, co od knihy očekávat. Ale musím říct, že už po přečtení první kapitoly, jsem tak nějak tušila, že ji nebudu moct do konce odložit. A přesně to se také stalo.
Výsledek obrázku pro exorcisms tumblrDíky fotografiím a celkově grafickému zpracování, které bylo v knize využito, se celý příběh posunul ještě o příčku výš. Mohla jsem se tak do děje zcela ponořit a to je podle mě u knih tohoto žánru hlavní.

Každá stránka byla jedno velké napětí a já jsem byla s každou nadcházející kapitolou zvědavá, jak se bude vše vyvíjet dál. Samotnou mě překvapilo, jak chytlavá kniha byla - bála jsem se, aby mi styl autora a všechno kolem sedlo, ale nakonec se mé obavy ukázaly jako bezpředmětné -.

Grady Hendrix vytvořil jednoznačně knížku, která je zcela originální a rozhodně stojí za vaši pozornost. Její obsah vám ukáže zcela jiný příběh, než jaký jste mohli dosud v knihách přečíst (pokud jste tedy podobní čtenáři jako já) a rozhodně na ni po jejím přečtení budete ještě dlouho vzpomínat.
Exorcismus mé nejlepší kamarádky sice není knihou pro každého, ale pokud máte tuto netradiční tematiku rádi, určitě budete s knihou nadmíru spokojeni, jelikož v sobě ukrývá kombinaci dobrého příběhu, náboje a grafiky!


Moje hodnocení: 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji nakladatelství Jota
Knihu můžete zakoupit ZDE

2 komentáře:

  1. Už jenom název a obálka napovídá, že se jedná o nevšední a nápadité dílo :)
    Díky za recenzi.

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.